~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Milwaukee-eight 107 vs 114

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Observer
Active Member
Active Member
Berichten: 1780
Lid geworden op: 23 dec 2013 20:23
Zo ja, wat voor type: R1250GS
Locatie: Catalunya

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door Observer »

bazz schreef:
Observer schreef:
Rico schreef:Zo ver zijn we dus al gekomen dat er gepraat wordt over hoeveel pk een Harley heeft ... :huilzwaai:
+1

Mee eens! Da's om te janken! Het gaat godsakkes toch om dat gedonder onder je kloten, het geroffel in je oren en sterke verhalen van je maten? :toppie:
Ha , eigenlijk draait het allemaal om lawaai en bier :proost:
En tieten! :boobs:
`Of ik vind een weg, of ik maak een Weg´
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door bazz »

Observer schreef:
bazz schreef:
Observer schreef:
Rico schreef:Zo ver zijn we dus al gekomen dat er gepraat wordt over hoeveel pk een Harley heeft ... :huilzwaai:
+1

Mee eens! Da's om te janken! Het gaat godsakkes toch om dat gedonder onder je kloten, het geroffel in je oren en sterke verhalen van je maten? :toppie:
Ha , eigenlijk draait het allemaal om lawaai en bier :proost:
En tieten! :boobs:
Miljaar :shock: was ik vergeten :o :proost:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door buell killer »

De Wit schreef:Gerry,
Eens :toppie:
Dat komt door de zeer hoge leeftijd van de gemiddelde Harley rijder in West Europa, daarbuiten en in de States is de doorsnee rijder een sportieve motor rijder..... ( is voor de jeugd hier niet financiel weggelegd HD rijden.... )

Btw ik zit bij die 5% en rij daarom zelden in / met een groep, net wat je zelf wilt have fun. :proost:
Are we not Men??? Afgelopen weekend nog hevig gescheurd, nog aan de 195 plus gezeten voor een suzuki buikschuiver van 200 pk op mijn lowrider s 110 ci wel te verstaan. Kreeg nog complimenten men stond versteld van de trekkracht van het apparaat. Misschien ben ik wel geen harley rijder. Heb wel een screaming eagle power-pack met Vance and hines competition uitlaatpijp gemonteerd. Maakt wel gruwelijke herrie. Het standaard koppel is al 156 nm en zal met deze spullen er op nog wat hoger liggen.
Laatst gewijzigd door buell killer op 16 sep 2017 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door buell killer »

Wat betreft de vraag van de topic starter, altijd voor de 114ci gaan bij mijn aanschaf van de lowrider ben ik ook voor de S gegaan 110ci het verschil in trekkracht is duidelijk merkbaar, de motor is veel soepeler. De fatbob is een prachtige motor heb even diverse filmpjes op youtube zitten kijken, de gasreactie is niet zo fel als bij de lowrider s zal hoogst waarschijnlijk aan de balans assen liggen. Het koppel van de lowrider s licht ook net iets hoger. Door de bandenafmetingen zal de fatbob iets minder snel insturen dan de lowrider s. Het prijsverschil is snel vergeten als je schik met de motor hebt. Succes met de aanschaf. :mrgreen:
Gebruikersavatar
stephen
Forum Member
Forum Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2017 13:05
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 2018

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door stephen »

hoi,

ik heb ook getwijfeld, maar toch voor de 114 gekozen, na testrit ... :shock:
ook het motor geluid is iets dieper, wel nog de uitlaten veranderd naar screaming eagle street cannons :toppie:

en nu ongeduldig wachten op de levering :roll:
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door bazz »

gefeliciteerd met je aankoop :thumbsup: veel plezier ermee :toppie:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Milwaukee-eight 107 vs 114

Bericht door buell killer »

Ja gefeliciteerd met je aankoop. Heb hedenmiddag ook even op een fat bob gezeten met de screaming eagle uitlaten deze hebben ook nog een catalizator. Het nieuwe blok loopt wel hoger in toeren, het lijkt wel of hij makkelijker hoger in toeren loopt. Loopt zeer mooi trillings vrij. Zal proberen een dezer weken een proefrit te gaan maken zal mijn bevindingen weergeven in vegelijk met de lowrider s. Een prachtige motor om te zien die softail fat bob.
Plaats reactie