~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

JOEHOE

Show je eigen fiets of andere mooie bouwsels die je bent tegengekomen.
Peu
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 18 jan 2020 18:10

Re: JOEHOE

Bericht door Peu »

......nog 3 nachtjes slapen... :koffie:
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: JOEHOE

Bericht door bazz »

:mooie_foto:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
DennisHart
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 08 sep 2020 12:24
Zo ja, wat voor type: Fatbob FXDF
Bouwjaar: 2014
Contacteer:

Re: JOEHOE

Bericht door DennisHart »

:mooie_foto:
En hoe bevalt die?
Groeten Dennis
Afbeelding
________________________________________________________________
It takes 5,460 bolts to assemble a Harley, and one nut to scatter it all over the road.
HomePage
pvdberg
Forum Member
Forum Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2021 17:50
Zo ja, wat voor type: Fat Boy
Bouwjaar: 2006

Re: JOEHOE

Bericht door pvdberg »

Bizar !!.....Alsof ik op de schouders van een reus meelift. Wellicht 1000 motoren die sneller acceleren, en meer hebben van dit, en meer hebben van dat, en meer hebben van zus, en meer hebben van zo..........Maar deze motor is op een waanzinnige manier aanwezig, zonder..dit,dat, zus of zo....IK ZIE HET..aan de reactie van de mensen...De motor heeft een uitstraling, en zeker als je um hoort, ...van alles wat ik mooi aan een motor vind. Geen kapsones, maar bloedmooi, oersterk, en ZEER aanwezig. Kortom...Je kunt gerust stellen dat ie bevalt
Gebruikersavatar
hankypanky
Active Member
Active Member
Berichten: 2026
Lid geworden op: 27 sep 2015 11:55
Zo ja, wat voor type: RK classic
Bouwjaar: 2006

Re: JOEHOE

Bericht door hankypanky »

pvdberg schreef: 24 mar 2021 00:23 Bizar !!.....Alsof ik op de schouders van een reus meelift. Wellicht 1000 motoren die sneller acceleren, en meer hebben van dit, en meer hebben van dat, en meer hebben van zus, en meer hebben van zo..........Maar deze motor is op een waanzinnige manier aanwezig, zonder..dit,dat, zus of zo....IK ZIE HET..aan de reactie van de mensen...De motor heeft een uitstraling, en zeker als je um hoort, ...van alles wat ik mooi aan een motor vind. Geen kapsones, maar bloedmooi, oersterk, en ZEER aanwezig. Kortom...Je kunt gerust stellen dat ie bevalt
:lol: :lol: :thumbsup: :thumbsup:
Roland
Forum Member
Forum Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 okt 2018 16:55
Zo ja, wat voor type: Lowrider
Bouwjaar: 1979

Re: JOEHOE

Bericht door Roland »

pvdberg schreef: 24 mar 2021 00:23 Bizar !!.....Alsof ik op de schouders van een reus meelift. Wellicht 1000 motoren die sneller acceleren, en meer hebben van dit, en meer hebben van dat, en meer hebben van zus, en meer hebben van zo..........Maar deze motor is op een waanzinnige manier aanwezig, zonder..dit,dat, zus of zo....IK ZIE HET..aan de reactie van de mensen...De motor heeft een uitstraling, en zeker als je um hoort, ...van alles wat ik mooi aan een motor vind. Geen kapsones, maar bloedmooi, oersterk, en ZEER aanwezig. Kortom...Je kunt gerust stellen dat ie bevalt
:D Mooi man,
Soms valt alles gewoon op z'n plaats.
:toppie:
Gebruikersavatar
JosD
Forum Member
Forum Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 05 mar 2019 12:28
Contacteer:

Re: JOEHOE

Bericht door JosD »

pvdberg schreef: 24 mar 2021 00:23 Bizar !!.....Alsof ik op de schouders van een reus meelift. Wellicht 1000 motoren die sneller acceleren, en meer hebben van dit, en meer hebben van dat, en meer hebben van zus, en meer hebben van zo..........Maar deze motor is op een waanzinnige manier aanwezig, zonder..dit,dat, zus of zo....IK ZIE HET..aan de reactie van de mensen...De motor heeft een uitstraling, en zeker als je um hoort, ...van alles wat ik mooi aan een motor vind. Geen kapsones, maar bloedmooi, oersterk, en ZEER aanwezig. Kortom...Je kunt gerust stellen dat ie bevalt
:thumbsup: Ik snap helemaal wat je bedoelt!! Heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.
Plaats reactie