~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Jammer dat ze het niet snappen bij harley

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Heppie »

buell killer schreef: 26 dec 2020 18:15 Ze missen bij het rijden gewoon het gevoel wat een 45 graden motor opwekt, iets waar ze groot mee zijn geworden. Ik vind wel dat een harleyblok zonder problemen een ton moet kunnen lopen
Zo weinig,een zusuki blok loopt zonder problemen 3 ton.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

Dan zal er bij Harley nog wat water door de zee heen moeten :mrgreen:
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

Kwam hier een foto tegen, eerlijk gezegd denk ik dat waterkoeling niet tegen is te houden in de toekomst, maar ze hebben meer dan 100 jaar een 45 graden motor gemaakt, waarom niet iets van deze princiepen overeind gehouden? Zat men er toch naast?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60330
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Gerry »

Die laatste tourings voor die M8 kwam hadden toch waterkoeling (ik dacht 2015/16 en 17..
Dat was ook geen succes, want op die M8 modellen zit alleen nog een oliekoeler.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Skoeter
Active Member
Active Member
Berichten: 3364
Lid geworden op: 05 jan 2010 08:47
Zo ja, wat voor type: mooie
Bouwjaar: 2014

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Skoeter »

Die EPA doet ook geen goed!
Two wheels good, four wheels bad
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

Het word nog gekker, vandaag staat in het motornieuws Harley verliest 186 miljoen USD aan motor verkoop, eerst investeren ze in India in een nieuwe fabriek waar ze afscheid van nemen, daarnaast ook nog een samenwerking met de Chinezen voor de lichte motorfietsen waar ze ook al onderuit willen. En ze willen niet investeren in de sportster die in Europa toch 24% van de verkoop uit maakt?????? Stuurloos of niet????????
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Heppie »

Helemaal de weg kwijt,zo lelijk 🤮🤮🤮
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Mustang
Active Member
Active Member
Berichten: 2544
Lid geworden op: 11 aug 2018 08:17
Zo ja, wat voor type: FLHXS
Bouwjaar: 2014
Locatie: In de buâht van De Haag

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Mustang »

Vind het wel wat hebben 8-)
Doet mèn 'n bieâh !! :proost:
Gebruikersavatar
JosD
Forum Member
Forum Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 05 mar 2019 12:28
Contacteer:

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door JosD »

Heppie schreef: 06 feb 2021 13:07 Helemaal de weg kwijt,zo lelijk 🤮🤮🤮
Maar stel je voor dat ze fantastisch rijden en goede reviews krijgen? Dan kan ik mij voorstellen dat nieuwe off-road rijders, of off-road rijders die eens wat "anders" willen misschien zo'n PAN aanschaffen. ;) Ik snap dat HD ook deel van de off-road wereld wil, al denk ik dat dat niet mee zal vallen. Zal sterk van de reviews en vooral de prijs afhangen denk ik.

Ik ben 50 plus en rijd nog maar 2 jaar HD. Ik ben absoluut voor het karakter, de looks en vooral het geluid van een HD gevallen. Ik vind het potato geluid van een carb aangedreven HD prachtig maar ben toch blij dat ik een TC met injectie heb. Ik wil gewoon rijden en niet sleutelen. Starten en lopen. Altijd. Als dat bij mijn FB niet het geval is dan stap ik over naar een ander merk. Als ik echter lees dat er HD's met ruim een ton op de klok zijn, dan komt dat wel goed denk ik.

Welke kant het merk opgaat zal mij eigenlijk een worst zijn. Ik ben heel blij met mijn HD FB en ben van plan er heel lang met plezier mee te rijden. Mocht ik deze ooit weg doen en HD maakt dan motoren zonder karakter, looks en veel te duur dan stap ik over naar wat anders. Tot die tijd, lekker cruisen. 8-)
Gebruikersavatar
Mustang
Active Member
Active Member
Berichten: 2544
Lid geworden op: 11 aug 2018 08:17
Zo ja, wat voor type: FLHXS
Bouwjaar: 2014
Locatie: In de buâht van De Haag

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Mustang »

JosD schreef: 06 feb 2021 15:56
Heppie schreef: 06 feb 2021 13:07 Helemaal de weg kwijt,zo lelijk 🤮🤮🤮
Maar stel je voor dat ze fantastisch rijden en goede reviews krijgen? Dan kan ik mij voorstellen dat nieuwe off-road rijders, of off-road rijders die eens wat "anders" willen misschien zo'n PAN aanschaffen. ;) Ik snap dat HD ook deel van de off-road wereld wil, al denk ik dat dat niet mee zal vallen. Zal sterk van de reviews en vooral de prijs afhangen denk ik.

Ik ben 50 plus en rijd nog maar 2 jaar HD. Ik ben absoluut voor het karakter, de looks en vooral het geluid van een HD gevallen. Ik vind het potato geluid van een carb aangedreven HD prachtig maar ben toch blij dat ik een TC met injectie heb. Ik wil gewoon rijden en niet sleutelen. Starten en lopen. Altijd. Als dat bij mijn FB niet het geval is dan stap ik over naar een ander merk. Als ik echter lees dat er HD's met ruim een ton op de klok zijn, dan komt dat wel goed denk ik.

Welke kant het merk opgaat zal mij eigenlijk een worst zijn. Ik ben heel blij met mijn HD FB en ben van plan er heel lang met plezier mee te rijden. Mocht ik deze ooit weg doen en HD maakt dan motoren zonder karakter, looks en veel te duur dan stap ik over naar wat anders. Tot die tijd, lekker cruisen. 8-)

:thumbsup: :thumbsup:
Doet mèn 'n bieâh !! :proost:
Plaats reactie