~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Terugroepactie vanwege remmen

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Terugroepactie vanwege remmen

Bericht door Heppie »

Heppie schreef: 14 dec 2020 11:40
Gerry schreef: 14 feb 2018 20:18
Scrooge schreef:
Gerry schreef:nou ik rij ook al vrij lang harley.. en er zijn genoeg terugroep actie's geweest , maar ik heb nog nooit iets gehoord van HD benelux .
Zijn die terugroepacties ook geweest in Nederland voor dat type dat jij op dat moment had? In de US zijn nu eenmaal iets sneller in paniek als het productaansprakelijkheid gaat. Daarom met veel ophef een terugroepactie voor iets dat in Nederland opgelost wordt bij regulier onderhoud of als het probleem zich voordoet.
Ja bij die 2006.. daar liep die stator in puin (heppie had dat ook al gehad )
en later kwamen wij er achter dat dat een terugroep actie was geweest , maar hier gaan ze niet achter de klanten aan maar doen het als je hem een beurtje laat geven
:flush:
Was een kostbaar grapje.
Met mijn Suzuki al twee keer een terugroep actie gehad een keer iets met een afdichtings ring bij ge tank en iets met de bok die notabenen als extra accessoire was aangeschaft,kosten 0 en een gratis leenmotor .
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Peu
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 18 jan 2020 18:10

Re: Terugroepactie vanwege remmen

Bericht door Peu »

Heppie schreef: 14 dec 2020 11:40
Gerry schreef: 14 feb 2018 20:18 Ja bij die 2006.. daar liep die stator in puin (heppie had dat ook al gehad )
en later kwamen wij er achter dat dat een terugroep actie was geweest , maar hier gaan ze niet achter de klanten aan maar doen het als je hem een beurtje laat geven
:flush:
Vrij standaard verhaal dus...net als bij BMW
Plaats reactie