~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Kwajoep

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Kwajoep »

Bart schreef:Geen probleem Pieter :koffie:
Dat is pas fair trade :toppie:
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Scrooge »

PS RoadKing schreef:... personeel vond zichzelf te interessant om zich met mij te bemoeien, na een half uurtje maar zonder koffie verder......
Bij welke Nederlandse HD dealer is dat anders dan? :roll: Bij OIT heb ik het anders ervaren, bij HD Point en bij Oude Monnik. Maar in die gevallen lag dat waarschijnlijk aan de wat kleinere en knusse behuizing. OIT is niet meer, HD Point en Oude Monnik zitten in modernere behuizing. Ben benieuwd of de laatste het familiaire karakter heeft kunnen behouden. Rij er van de zomer wel een keer heen.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Kwajoep

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Kwajoep »

Voor zover ik heb meegemaakt, is het bij H-D point nog net zo, is nog vrij klein maar wel modern... en koffie dus :clap:
Gebruikersavatar
Observer
Active Member
Active Member
Berichten: 1780
Lid geworden op: 23 dec 2013 20:23
Zo ja, wat voor type: R1250GS
Locatie: Catalunya

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Observer »

Ik heb nooit te klagen over de koffie en het personeel bij West Coast....maar misschien komt het omdat ik daar klant ben ;)
`Of ik vind een weg, of ik maak een Weg´
Hans_Helsloot
Forum Member
Forum Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 18 apr 2017 06:55
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2000
Locatie: Harfsen

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Hans_Helsloot »

Observer schreef:Ik heb nooit te klagen over de koffie en het personeel bij West Coast....maar misschien komt het omdat ik daar klant ben ;)
Maar klant zijn moet je eerst worden toch? Ik herken wel een beetje de opmerking van hierboven, dat je best een poosje rond kan scharrelen zonder dat iemand "je ziet". Uiteraard, niemand zit te wachten op een kwijlende verkoper 36 seconden nadat je binnen bent komen lopen. Maar even oogcontact, je voelt je "gezien" en een belangstellende medewerker binnen enige minuten zorgt er voor dat je het idee hebt dat ook jij welkom bent.

Ach, iedereen zo zijn eigen "gevoel".
C'est le ton qui fait la musique :thumbsup:
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Scrooge »

Inderdaad Hans, de één wil bij de deur opgevangen worden, de ander wil juist met rust gelaten worden. Blijft een kwestie van persoonlijke smaak.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Gerry »

Ach, al die dealers hebben een koffiecorner en daar kun je zo koffie pakken.
Ik ben ook een paar keer bij Pieter zijn dealer geweest ( HD Nieuwerkerk aan den IJssel)
en ook daar kwam er niemand vragen of ik een bakkie wou..
Maar goed, ook daar staat een koffie machine .. zelf pakken en een prima bakje voor die prijs :toppie:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ReemcooG
Active Member
Active Member
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 okt 2015 21:29
Zo ja, wat voor type: Street-Bob
Bouwjaar: 2012

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door ReemcooG »

West Coast Alkmaar, prima zaak.....
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door PS RoadKing »

ach, vaak is het een momentopname en die kan per dag en per persoon enorm verschillen;
ik ken West Coast al langer dan vandaag, ik verkocht in 1985 al Michelin banden aan Jan Leek toen hij nog in zijn nissenhut in Zijdewind zat en heb een jaar geleden nog uitgebreid met hem aan de koffie gezeten in zijn nieuwe pand, ik denk dat West Coast inderdaad een prima zaak is;
maar goed, ik weet dat, maar als iemand daar voor het eerst, op zoek naar een Harley en/of een dealer, binnenloopt en totaal geen aandacht krijgt, wordt dat voor de dealer een dure momentopname;
ander voorbeeld: ik was afgelopen vrijdag met een vriend en ex-collega op stap in het oosten van het land; ik was nog nooit in de nieuwe zaak van Jan Oude Monnik geweest en we zijn daar dus even binnengelopen in Borne; nu ken ik dat bedrijf ook al vanaf 1985 toen ze in Vroomshoop nog geen HD dealer waren en ik met senior goed zaken kon doen; nu runt zoon Richard met eega Manon de tent en dat gaat normaal gesproken prima, zij zijn nou niet echt hele extraverte mensen, maar meestal gaat de communicatie uitstekend; vrijdag dus niet, we werden door een jonge medewerker keurig welkom geheten, rondgeleid door de nieuwe zaak en de koffiemachine kreeg alle aandacht; helaas was enige communicatie met Richard en Manon vrijwel onmogelijk, ze keken sjagrijnig en ontweken zelfs kontakt en dat ben ik toch echt niet van ze gewend, dat is absoluut even een tijdelijk dipje en een momentopname, maar als je er voor het eerst komt dan ben je snel weer weg en kom je ook niet terug
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: GEFELICITEERD ,,West Coast ,,

Bericht door Gerry »

Wat ben ik dan stabiel hé,, ik ben gewoon altijd Chagrijnig, 365 dagen per jaar 8-)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie