~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Indian FTR 1200

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: Indian FTR 1200

Bericht door bazz »

Bart schreef:Klein maar fijn, als ik hem zou krijgen dan zou ik echt wel “dank u” zeggen :lol:

ik ook en daarna ging ie in de verkoop :lol:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
hankypanky
Active Member
Active Member
Berichten: 2026
Lid geworden op: 27 sep 2015 11:55
Zo ja, wat voor type: RK classic
Bouwjaar: 2006

Re: Indian FTR 1200

Bericht door hankypanky »

bazz schreef:
Bart schreef:Klein maar fijn, als ik hem zou krijgen dan zou ik echt wel “dank u” zeggen :lol:

ik ook en daarna ging ie in de verkoop :lol:
:bier: :bier: :bier: :toppie:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Gerry »

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Filmpje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
https://www.facebook.com/10001506724920 ... 333663237/
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Gerry »

Net ff bij De Jong in Alphen geweest, ik had nog steeds nergens een FTR gezien..
Nou best een leuk ding,, maar erg klein en ,, nog erger,, Ik vind hem behoorlijk duur ,,ruim 20 ruggen..
Voor een 1200 motortje vergelijkbaar met een sportster,, vind ik hem behoorlijk aan de prijs.
ze verkopen goed vertelde hij trots..
ik zit best veel langs de weg, en had er tot vandaag nog niet een gezien,, dus,, ze verkopen goed,,,zal wel meevallen,
Anders moet je er toch een keer 1 tegen komen.
................................................................
Heb is in USA gekeken, daar kost die Indian 13000$.. en een Fatbob 17000$..
beetje raar dat die indian dan ruim 20 kost hier en die fatbob 20900
dus daar is die fatbob 4 ruggen duurder , en kosten ze zo goed als het zelfde ?????????
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Grizzly
Forum Member
Forum Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 18:09
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 2002

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Grizzly »

Gerry schreef: 19 aug 2019 13:05 Net ff bij De Jong in Alphen geweest, ik had nog steeds nergens een FTR gezien..
Nou best een leuk ding,, maar erg klein en ,, nog erger,, Ik vind hem behoorlijk duur ,,ruim 20 ruggen..
Voor een 1200 motortje vergelijkbaar met een sportster,, vind ik hem behoorlijk aan de prijs.
ze verkopen goed vertelde hij trots..
ik zit best veel langs de weg, en had er tot vandaag nog niet een gezien,, dus,, ze verkopen goed,,,zal wel meevallen,
Anders moet je er toch een keer 1 tegen komen.
................................................................
Heb is in USA gekeken, daar kost die Indian 13000$.. en een Fatbob 17000$..
beetje raar dat die indian dan ruim 20 kost hier en die fatbob 20900
dus daar is die fatbob 4 ruggen duurder , en kosten ze zo goed als het zelfde ?????????
Een FTR1200 kost Euro 17.200, weegt 222kg en heeft 123PK.
Een 1200 Sportster = Euro 13.200, weegt 257kg en heeft 67PK.
Die 2 kun je niet serieus vergelijken. Ja ze hebben allebei een 1200cc blok, maar daar houdt iedere vergelijking op.
En als je naar de prijzen in de USA kijkt, dan is de Sportster daar $9000 en dus ook ruim 4,000 euro goedkoper dan hier. Dat komt door de idiote BPM..

De Fatbob is hier trouwens ruim 25.000 euro. (Je neemt het aller duurste model van de FTR1200 serie, dus dan ook vergelijken met de duurste Fatbob.)
Al met al, valt het dus reuze mee, als je appels met appels vergelijkt en peren met peren. :)

En dat de verkopen van de FTR1200 prima gaan is correct. De verkopen van ervan zijn juist met 15% gestegen. De reviews zijn uitstekend, en dat voor een motor die in 2019 op de markt kwam.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Gerry »

Grizzly schreef: 21 jul 2020 10:59
En dat de verkopen van de FTR1200 prima gaan is correct. De verkopen van ervan zijn juist met 15% gestegen. De reviews zijn uitstekend, en dat voor een motor die in 2019 op de markt kwam.
De verkopen zijn gestegen,, ivm wat dan ?? ze zijn er net een jaar hahaha
En we zijn nu 1 jaar verder, ik ben er nog steeds niet 1 onderweg tegen gekomen.. niet 1.
dus ik weet niet waar ze dan rijden, misschien in Grunn of zuidlimburg, maar in Noorholland zuidholland en de Veluwe heb ik ze nog nooit gezien.
En na div foto's van het ander model Indian waar spontaan de balhoofden van afbreken..
dat is ook niet echt positieve reclame..
En niet alleen dat model zie je nooit.. je komt sowieso zelden of nooit een Indian tegen ook al die andere modellen niet.
(als je die verkoper bij Gerjo (de jong) hoort praten, dan krijg je het idee dat er meer op de weg zijn dan BMW's,
(die loopt ook maar te verkondigen dat de verkoop zo goed gaat)
maar ik zie ze nooit. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Bart »

Ze staan vast in de woonkamer of onder een fluwelen kleedje, dat zijn van die dingen die gekocht worden als investering met donker geld en daar ga je niet mee rijden, dat is zonde....
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Kwajoep

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Kwajoep »

Gerry schreef: 21 jul 2020 15:03
Grizzly schreef: 21 jul 2020 10:59
En dat de verkopen van de FTR1200 prima gaan is correct. De verkopen van ervan zijn juist met 15% gestegen. De reviews zijn uitstekend, en dat voor een motor die in 2019 op de markt kwam.
De verkopen zijn gestegen,, ivm wat dan ?? ze zijn er net een jaar hahaha
En we zijn nu 1 jaar verder, ik ben er nog steeds niet 1 onderweg tegen gekomen.. niet 1.
dus ik weet niet waar ze dan rijden, misschien in Grunn of zuidlimburg, maar in Noorholland zuidholland en de Veluwe heb ik ze nog nooit gezien.
En na div foto's van het ander model Indian waar spontaan de balhoofden van afbreken..
dat is ook niet echt positieve reclame..
En niet alleen dat model zie je nooit.. je komt sowieso zelden of nooit een Indian tegen ook al die andere modellen niet.
(als je die verkoper bij Gerjo (de jong) hoort praten, dan krijg je het idee dat er meer op de weg zijn dan BMW's,
(die loopt ook maar te verkondigen dat de verkoop zo goed gaat)
maar ik zie ze nooit. ;)
Ik heb nog nooit een Indian gezien, behalve een zeer oude gerestaureerde van een maat van me.
Gebruikersavatar
hankypanky
Active Member
Active Member
Berichten: 2026
Lid geworden op: 27 sep 2015 11:55
Zo ja, wat voor type: RK classic
Bouwjaar: 2006

Re: Indian FTR 1200

Bericht door hankypanky »

Kwajoep schreef: 21 jul 2020 17:14
Gerry schreef: 21 jul 2020 15:03
Grizzly schreef: 21 jul 2020 10:59
En dat de verkopen van de FTR1200 prima gaan is correct. De verkopen van ervan zijn juist met 15% gestegen. De reviews zijn uitstekend, en dat voor een motor die in 2019 op de markt kwam.
De verkopen zijn gestegen,, ivm wat dan ?? ze zijn er net een jaar hahaha
En we zijn nu 1 jaar verder, ik ben er nog steeds niet 1 onderweg tegen gekomen.. niet 1.
dus ik weet niet waar ze dan rijden, misschien in Grunn of zuidlimburg, maar in Noorholland zuidholland en de Veluwe heb ik ze nog nooit gezien.
En na div foto's van het ander model Indian waar spontaan de balhoofden van afbreken..
dat is ook niet echt positieve reclame..
En niet alleen dat model zie je nooit.. je komt sowieso zelden of nooit een Indian tegen ook al die andere modellen niet.
(als je die verkoper bij Gerjo (de jong) hoort praten, dan krijg je het idee dat er meer op de weg zijn dan BMW's,
(die loopt ook maar te verkondigen dat de verkoop zo goed gaat)
maar ik zie ze nooit. ;)
Ik heb nog nooit een Indian gezien, behalve een zeer oude gerestaureerde van een maat van me.
of een Kawa die er op lijkt :shutup2:
kawa indian.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kwajoep

Re: Indian FTR 1200

Bericht door Kwajoep »

Oh ja, dat was de Vulcan classic toch?
Plaats reactie