~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Jammer dat ze het niet snappen bij harley

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

Dat ze een nieuwe doelgroep aanboren OK, maar moet niet ten koste gaan van de oer modellen. Maar ze zijn de weg echt wel een beetje kwijt: https://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche ... nieuwe-cco
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door PS RoadKing »

buell killer schreef: 18 feb 2021 12:59 Maar ze zijn de weg echt wel een beetje kwijt: https://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche ... nieuwe-cco
interessant, maar vertel, wat is het probleem met Edel O'Sullivan?, ik ken haar niet maar jij weet er kennelijk meer van
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Bitchin »

Ze heeft verstand van marktwerking en zit neit vastgeroest in het HD wereldje, dus mss een nieuwe frisse blik op het geheel
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

PS RoadKing schreef: 18 feb 2021 13:36
buell killer schreef: 18 feb 2021 12:59 Maar ze zijn de weg echt wel een beetje kwijt: https://www.nieuwsmotor.nl/motorbranche ... nieuwe-cco
interessant, maar vertel, wat is het probleem met Edel O'Sullivan?, ik ken haar niet maar jij weet er kennelijk meer van
Het is te hopen dat er niet veel mis is met haar, anders zakken we nog verder weg, wijzigingen in de top gebeuren niet voor niets dan zijn er toch wel een paar de weg kwijt geweest :shutup2:
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door PS RoadKing »

Bitchin schreef: 18 feb 2021 14:23 Ze heeft verstand van marktwerking en zit niet vastgeroest in het HD wereldje, dus mss een nieuwe frisse blik op het geheel
ja, soms is het heel verfrissend om niet gehinderd te worden door enige kennis, maar we gaan het meemaken, ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60330
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Gerry »

PS RoadKing schreef: 18 feb 2021 15:28 ja, soms is het heel verfrissend om niet gehinderd te worden door enige kennis,
:shock: Huh, Dat ze mij dan niet gebeld hebben
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door buell killer »

Gerry schreef: 18 feb 2021 15:53
PS RoadKing schreef: 18 feb 2021 15:28 ja, soms is het heel verfrissend om niet gehinderd te worden door enige kennis,
:shock: Huh, Dat ze mij dan niet gebeld hebben
Misschien heb je wel enige kennis :flush:
pvdberg
Forum Member
Forum Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jan 2021 17:50
Zo ja, wat voor type: Fat Boy
Bouwjaar: 2006

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door pvdberg »

Hatsekidee...ik gooi er ook maar eens een opmerking tegenaan.....En inderdaad totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken...Maar de grootste fout die een bedrijf kan maken is om te vergeten waarom hun product succesvol is geworden. Ga gewoon bij je zelf na waarom je een Harley wilde, en geen Guzzi, of BMW of KTM of Honda etc...Ik durf te wedden dat het NIETS te maken had met efficientie van de motor, of snelheid, of souplesse, of dat soort zaken. Je hebt een Harley gekocht om een andere reden. Je hebt een Harley gekocht omdat het een Harley was..............Dus directie van Harley Davidson !!! Voer maar eens een enquete uit onder de Harley rijders, en vraag maar waarom ze de motor wilden. Da weet je meteen dat je geen energie moet stoppen in een concurentiestrijd die je niet gaat winnen, en ook niet moet willen winnen. KTM is een crossmotorboer, BMW is Duits (dus dan weet je het wel), en Harley is een magische tourmotorfabriek. LAAT DAT ZO.........En als dan toch de verbrandingsmotor verdwijnt. Dan stoppen we toch gewoon !! (Wel even een groot gat in de tuin graven voor een tank met heel veel benzine in kan......Kunnen we toch nog effe lekker doorknallen).
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60330
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Gerry »

pvdberg schreef: 25 mar 2021 00:41 Hatsekidee...i..Ik durf te wedden dat het NIETS te maken had met efficiëntie van de motor, of snelheid, of souplesse, of dat soort zaken.
Nou, hier heeft Perry wel een punt..
Dat kan het idd niet zijn. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: Jammer dat ze het niet snappen bij harley

Bericht door Bitchin »

Waarom reed jij dan Harley, Gerry?
Ook niet om het feit dat dit het enige merk was waar jouw 2 meter oppaste 🤔😂
Plaats reactie