~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Revival modellen

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Revival modellen

Bericht door Gerry »

Bart schreef: 01 mei 2021 09:16 Die zadels zitten fantastisch maar het ziet er niet uit :huilzwaai:
Nou dat is het.. De Cross bones had dat ook.. zo op de foto van alleen de motor ziet het er leuk uit,, maar als er iemand op zit dan is het net of hij zit te schijten.

Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ka-duc
Forum Member
Forum Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 21 feb 2016 23:31
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 2001
Locatie: Amstelveen

Re: Revival modellen

Bericht door Ka-duc »

Kan er niet echt warm voor lopen. Vind het geforceerd “origineel”. Standaard spreekt me meer aan.
Gebruikersavatar
buell killer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 16 feb 2017 19:24
Zo ja, wat voor type: Lowrider s
Bouwjaar: 2017

Re: Revival modellen

Bericht door buell killer »

Heb nog nooit zo'n stel mopperkonten gezien, het ding ziet er best wel retro uit, ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe jullie ideale Harley er dan wel uit moet zien? :welcom_here: :welcom_here:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Revival modellen

Bericht door Gerry »

buell killer schreef: 02 mei 2021 10:17 Heb nog nooit zo'n stel mopperkonten gezien, het ding ziet er best wel retro uit,
Retro !!, Ik zie een touring standaard .. of een police uitvoering,, alleen kosten die ruim 10 ruggen minder .

Afbeelding

Afbeelding
buell killer schreef: 02 mei 2021 10:17 ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe jullie ideale Harley er dan wel uit moet zien? :welcom_here: :welcom_here:
Nou, dit begint er op te lijken (als het een beetje fatsoenlijk rijd.. )

Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bloody Marvelous
Forum Member
Forum Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
Zo ja, wat voor type: FLHRXS
Bouwjaar: 2020

Re: Revival modellen

Bericht door Bloody Marvelous »

Gerry schreef: 01 mei 2021 09:22 Nou dat is het.. De Cross bones had dat ook.. zo op de foto van alleen de motor ziet het er leuk uit,, maar als er iemand op zit dan is het net of hij zit te schijten.

Afbeelding
Nou weet ik zeker dat ik zo'n zadel op mijn motor wil :lol:
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: Revival modellen

Bericht door Bitchin »

buell killer schreef: 02 mei 2021 10:17 ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe jullie ideale Harley er dan wel uit moet zien? :welcom_here: :welcom_here:
De modellen van de jaren 40,de Pan, de militaire versie WLA, dat soort modellen, maar dan wel iets groter, modern blok met carb, wel met die kenmerkende cilinderkoppen
Bloody Marvelous
Forum Member
Forum Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
Zo ja, wat voor type: FLHRXS
Bouwjaar: 2020

Re: Revival modellen

Bericht door Bloody Marvelous »

Bitchin schreef: 02 mei 2021 17:14
buell killer schreef: 02 mei 2021 10:17 ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe jullie ideale Harley er dan wel uit moet zien? :welcom_here: :welcom_here:
De modellen van de jaren 40,de Pan, de militaire versie WLA, dat soort modellen, maar dan wel iets groter, modern blok met carb, wel met die kenmerkende cilinderkoppen
Dat klinkt zinnig. Gewoon een panhead blok, maar dan modern maar wel met een carburateur. Dus gewoon even een geheel nieuw blok zonder EFI ontwikkelen voor die 1500 Revival motoren die ze wereldwijd gaan verspreiden. Prijs per motor 150.000 Euro.
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Plaats reactie