~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Yamaha XSR900 Abarth LTD. edition

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jep
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 27 nov 2015 15:37
Zo ja, wat voor type: XLH
Bouwjaar: 1990
Locatie: Deo

Yamaha XSR900 Abarth LTD. edition

Bericht door Jep »

https://www.yamaha-motor.eu/nl/producte ... de=pricing" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding


Slechts 95 online exemplaren.

"Yamaha XSR900 Abarth - Gelimiteerde oplage van slechts 695 stuks!!!!!!

"De productie van de XSR900 Abarth is beperkt tot slechts 695 stuks, en om de exclusiviteit van de machine extra te benadrukken bevindt zich aan de zijkant van elke motorfiets een aluminium plaatje met het productienummer. Motorrijders die als één van de eersten in het bezit willen komen van deze nieuwe unieke café racer, moeten op 17 januari 2017 om 17:00 uur CET hun alarm zetten. Want vanaf dat moment gaat de speciale online registratie van dit unieke Yamaha model van start. De eerste 95 klanten kunnen hun online order voor de nieuwe XSR900 Abarth plaatsen op http://www.xsr900-abarth.eu" onclick="window.open(this.href);return false; en elke online klant wordt uitgenodigd om deel te nemen aan een exclusieve VIP Abarth Experience op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Nadat de eerste 95 online registraties zijn bevestigd, worden de resterende 600 machines van de gelimiteerde XSR900 Abarth vanaf april 2017 beschikbaar gesteld via Yamaha-dealers."
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Yamaha XSR900 Abarth LTD. edition

Bericht door Gerry »

Nou het zitje (dat ding waar je tegen aan zit ) zit scheef,,, de koplamp zit niet recht ,, een omgekeerd chopper stuur ??? voor 14000 euro mag je toch wel serieus kijken vind ik

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of ben ik nou weer een zeikerd ??????
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Yamaha XSR900 Abarth LTD. edition

Bericht door Scrooge »

Voor mij is Abarth onlosmakelijk verbonden aan Italiaanse sportieve vierwielers. Niet aan een Japans motormerk. Maar misschien verklaart dat wel jouw opmerkingen :lol:
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Plaats reactie