~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Side mount kenteken

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Side mount kenteken

Bericht door Scrooge »

Bart schreef:Ik ben juist altijd super meegaand, sociaal en ruimdenkend, krijg ik opeens weer de wind van voren alleen maar omdat ik ooit een beetje dwars was :?
Had dat dan even gemeld want het was me nog niet opgevallen :roll:
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Side mount kenteken

Bericht door Scrooge »

In het kader van side mount kwam ik deze tegen in een Amerikaanse Facebook groep. Kentekenplaat verkeerd bevestigd:
41603611_2032269033504287_864960259695837184_n.jpg
Side mount is toegestaan en kentekenplaat mag gedraaid worden zolang je maar kan lezen van boven naar beneden (dus eerste cijfer / letter bovenaan). Andersom is niet toegestaan. Boete US$ 1,166 :shock: US$ 1,000 voor het kenteken + US$ 166 extra. Laatste kennelijk ter beoordeling van de pliesie;
316.2085(3) Motorcycle or moped license tag improperly affixed This is classified as a moving violation.
First Offense: the violator must pay $1,000 plus any other costs assessed for a moving violation.
Second Offense: the violator must pay a fine of $2,500, plus any other applicable costs assessed for a moving violation. The person’s driver license must be revoked for a period of one year.
Third Offense: the violator will be charged with a third degree felony, punishable as provided in ss. 775.082, 775.083, and 775.084, a mandatory fine of $5,000, and the driver license must be revoked for a period of ten years.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Plaats reactie