~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

E10

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: E10

Bericht door Heppie »

Lijkt mij ook wel leuk,zal ik de aftrap geven.
Zondag 10u verzamelen bij de receptie van camping Max in Hermagor,Pressegersee.
Ik zorg eerst voor koffie en koek.
Inschrijven is niet nodig,wie wil mee rijden is welkom,11 u vertrek ik.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: E10

Bericht door PS RoadKing »

zaterdag 18 juli ritje Brabant, kijk bij Rallies & Gatherings
Roland
Forum Member
Forum Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 okt 2018 16:55
Zo ja, wat voor type: Lowrider
Bouwjaar: 1979

Re: E10

Bericht door Roland »

De laatste reacties gaan niet meer over E10 maar ik post hier toch maar even.
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat sinds kort de V power van Shell nu ook 5% ethanol bevat.
Kan er zo snel niks van terug vinden op het net.
Iemand al meer over er gehoord of is het een vuige roddel ;)
Gebruikersavatar
ɯǝןןıʍ
Forum Member
Forum Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 feb 2020 13:57
Zo ja, wat voor type: FXD
Bouwjaar: 1997
Locatie: u ǝ d ɯ ɐ ʞ

Re: E10

Bericht door ɯǝןןıʍ »

Roland schreef: 31 jul 2020 16:41 De laatste reacties gaan niet meer over E10 maar ik post hier toch maar even.
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat sinds kort de V power van Shell nu ook 5% ethanol bevat.
Kan er zo snel niks van terug vinden op het net.
Iemand al meer over er gehoord of is het een vuige roddel ;)
Wat maakt jouw bron nou redelijk betrouwbaar dan? Werkt hij bij Shell in de productie of werkt hij zelf bij zo’n budget el cheapobitch pomp en heeft het van een totaal ongerelateerde leverancier gehoord?
Gebruikersavatar
ɯǝןןıʍ
Forum Member
Forum Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 feb 2020 13:57
Zo ja, wat voor type: FXD
Bouwjaar: 1997
Locatie: u ǝ d ɯ ɐ ʞ

Re: E10

Bericht door ɯǝןןıʍ »

Bitchin schreef: 13 jul 2020 10:49 Goh, ik ben juist HD gaan rijden omdat ik juist wilde sleutelen, onverwachts zou kunnen stilvallen( je ontmoet dan de leukste mensen), het gevoel van het echte motorrijden terugkrijgen, dus geen comfort meer, het zat was om hard te rijden en om stoer gevonden te worden.
Dus je kunt nu eindelijk sleutelen, vaker pijn in je rug, in plaats van hard gaat het luid en je vind dat je vaker stoer gevonden wordt?
Roland
Forum Member
Forum Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 okt 2018 16:55
Zo ja, wat voor type: Lowrider
Bouwjaar: 1979

Re: E10

Bericht door Roland »

ɯǝןןıʍ schreef: 31 jul 2020 18:10
Roland schreef: 31 jul 2020 16:41 De laatste reacties gaan niet meer over E10 maar ik post hier toch maar even.
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat sinds kort de V power van Shell nu ook 5% ethanol bevat.
Kan er zo snel niks van terug vinden op het net.
Iemand al meer over er gehoord of is het een vuige roddel ;)
Wat maakt jouw bron nou redelijk betrouwbaar dan? Werkt hij bij Shell in de productie of werkt hij zelf bij zo’n budget el cheapobitch pomp en heeft het van een totaal ongerelateerde leverancier gehoord?
Iemand uit de Harley wereld die veel revisie werk doet, Shovels ed.
Ik denk dat hij niet zomaar wat roept zonder daar een goede reden voor te hebben.
Hij kan het mis hebben natuurlijk en ook een betrouwbare bron hebben die achteraf niet zo betrouwbaar bleek. ;)
Gebruikersavatar
ɯǝןןıʍ
Forum Member
Forum Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 feb 2020 13:57
Zo ja, wat voor type: FXD
Bouwjaar: 1997
Locatie: u ǝ d ɯ ɐ ʞ

Re: E10

Bericht door ɯǝןןıʍ »

Roland schreef: 31 jul 2020 19:18
ɯǝןןıʍ schreef: 31 jul 2020 18:10
Roland schreef: 31 jul 2020 16:41De laatste reacties gaan niet meer over E10 maar ik post hier toch maar even. Ik heb uit redelijk betrouwbare bron gehoord dat sinds kort de V power van Shell nu ook 5% ethanol bevat.Kan er zo snel niks van terug vinden op het net. Iemand al meer over er gehoord of is het een vuige roddel ;)
Wat maakt jouw bron nou redelijk betrouwbaar dan? Werkt hij bij Shell in de productie of werkt hij zelf bij zo’n budget el cheapobitch pomp en heeft het van een totaal ongerelateerde leverancier gehoord?
Iemand uit de Harley wereld die veel revisie werk doet, Shovels ed. Ik denk dat hij niet zomaar wat roept zonder daar een goede reden voor te hebben. Hij kan het mis hebben natuurlijk en ook een betrouwbare bron hebben die achteraf niet zo betrouwbaar bleek. ;)
Die V-Power word onder E5 gezet omdat het 5% mag bevatten. Niemand weet zeker behalve degene die die rommel erin kieperd bij Shell of het er wel of niet in zit. Een goede reden om het te beweren is als je de twee stoffen van elkaar weet te scheiden of iets er in op te lossen wat alleen door ethanol aangetast word, al het andere zijn geruchten. Nu heb jij het op het internet gezet en kun je een balletje mooi aan het rollen krijgen. Een sneeuwbaleffect in de maak.
Nu ik er zo over nadenk,
Iemand uit de Harley wereld had van iemand gehoord die niet zonder goede reden iets zou roepen, die zei dus dat er nu ook ethanol in merk X premium benzines is toegevoegd, er is verder niets op het internet over te vinden maar de een vind de ander betrouwbaar en andersom ook en er is ook een goede reden om het te roepen want de bron verkoopt Aspen....

Heb je zomaar een goede reden om het te zeggen, maakt het alleen niet minder onwaar. :shutup2:
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: E10

Bericht door Bitchin »

ɯǝןןıʍ schreef: 31 jul 2020 18:14
Bitchin schreef: 13 jul 2020 10:49 Goh, ik ben juist HD gaan rijden omdat ik juist wilde sleutelen, onverwachts zou kunnen stilvallen( je ontmoet dan de leukste mensen), het gevoel van het echte motorrijden terugkrijgen, dus geen comfort meer, het zat was om hard te rijden en om stoer gevonden te worden.
Dus je kunt nu eindelijk sleutelen, vaker pijn in je rug, in plaats van hard gaat het luid en je vind dat je vaker stoer gevonden wordt?
Yep, doel bereikt
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: E10

Bericht door Heppie »

Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: E10

Bericht door Gerry »

Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie