~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
Lang leve de kwaliteit van een Indian!
- Bitchin
- Active Member
- Berichten: 3481
- Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
- Zo ja, wat voor type: Softail
- Bouwjaar: 1990
Re: Lang leve de kwaliteit van een Indian!
Soo hee, das heftig, moet een aardige klap geweest zijn, maar dat dit zo breekt, onvoorstelbaar
Re: Lang leve de kwaliteit van een Indian!
Als je goed kijkt, zit er aan de linkerzijde van het balhoofd een zwarte pit, dat is vuiligheid wat opgesloten zit bij het gieten, en dus niet zo sterk.
Gieten is altijd een probleem met aluminium met de insluitingen, getrokken (koud gewalst) materialen zijn altijd sterker / taaier, gegoten is altijd hard en dus kwetsbaar, denk aan gietijzer dat is sterk maar niet taai (flinke klap en het breekt) en dat terwijl er enige vorm van flexibiliteit moet zijn voor de nodige toepassingen, denk aan vliegtuigen.
Gieten is altijd een probleem met aluminium met de insluitingen, getrokken (koud gewalst) materialen zijn altijd sterker / taaier, gegoten is altijd hard en dus kwetsbaar, denk aan gietijzer dat is sterk maar niet taai (flinke klap en het breekt) en dat terwijl er enige vorm van flexibiliteit moet zijn voor de nodige toepassingen, denk aan vliegtuigen.
- ɯǝןןıʍ
- Forum Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 01 feb 2020 13:57
- Zo ja, wat voor type: FXD
- Bouwjaar: 1997
- Locatie: u ǝ d ɯ ɐ ʞ
Re: Lang leve de kwaliteit van een Indian!
Gietstuk, giet stuk?