~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Bucci Ride Sport Chopper

Forum voor de Sportster familie includes:Sportster 900 XL, XLH, XLCH, Sportster 1000 XL, XR, XLH, XLT, XLCH, Sporster 883, Sportster 883 Hugger, Sportster 883 Custom, XL 883r Sporster, XL 1200 Sportster, XL1200s Sportster 1200 Sport, X en de XRen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fokkoson
Forum Member
Forum Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 mei 2010 09:07

Bucci Ride Sport Chopper

Bericht door Fokkoson »

Het bedrijf Top Hat uit São Paulo toverde afgelopen jaar een bijzonder smaakvolle chopper uit de hoge hoed. De hoed die overigens volgens de eigennaren van de customshop, gedragen wordt door personen die een prominente positie hebben en ingaat tegen populaire trends en filisofie.
Vandaar de Buccu Ride, ziet u wel?
De motor combineert verschillende stijlen in het cruisersegment. Zo doet het brede gespaakte voorwiel denken aan een bobber maar eenmaal bij de tank is het meer chopper.
De achterkant wordt in beslag genomen door een modern breed achterwiel, aangedreven door een rubberen aandrijfband.
Alexander en zijn broer Bucci Teydi Deguchi (naamgever aan de motorfiets) bouwden de Bucci Ride op basis van een enorm handgemaakt en gepoedercoat frame.
Voor het blok is vermoedelijk gebruik gemaakt van een Harley-Davidson Sportster Iron 883.
tophat-bucci-ride-brazil-0000.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0001.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0002.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0003.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0004.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0005.jpg
tophat-bucci-ride-brazil-0006.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: Bucci Ride Sport Chopper

Bericht door Propper »

Hey Fokko,

Deze fiets ben ik al eens ergens tegen gekomen in een recentie genaamd "Top of Flop" ........

Dus echte een FLOP!!

Zoals Oscar ook al schreef:"een bij elkaar geraapt zooitje." en die tank ook 't is geen porem :amazing:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60276
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Bucci Ride Sport Chopper

Bericht door Gerry »

Ha Ha ..ik had er al niks bij gezet want dan zijn er misschien weer mensen hier die zeggen ..
Ger jij heb altijd wat maar goed ik zal dit er over zeggen

Hij is Apart
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re: Bucci Ride Sport Chopper

Bericht door charlesb52 »

Mooie details vind ik, niet alleen omdat het een sportster is. Maar die tank maakt het een gedrocht!
Plaats reactie