~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Top banner

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Bart »

Leuk, niks mis mee zo :thumbsup:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Gerry »

knarfz schreef:Bij (bijna) elke page-refresh / pagina vernieuwen actie wordt de afbeelding vervangen door een andere.

Hoe vernieuw je dan?
ja dat is de bedoeling .. nou dat werkt bij mij ook niet hoor .. ik heb gewoon al 3 dagen het zelfde plaatje
niet op lappie en niet op snijplank
niet op google crome en niet op windows
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
knarfz

Re: Top banner

Bericht door knarfz »

dat is weer bijzonder :)

in chrome:
druk bij de index van het forum een aantal maal op ctrl-f5, stuk of 3 a 4 keer. Veranderd dan de header niet?
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Gerry »

knarfz schreef:dat is weer bijzonder :)

in chrome:
druk bij de index van het forum een aantal maal op ctrl-f5, stuk of 3 a 4 keer. Veranderd dan de header niet?
Nou ik ben niet de enige want bij Hepp en gewone robert veranderd hij ook niet lees ik hier boven
en ctrl-f5 .. het zal voor jou wel gesneden koek zijn frank maar ik heb echt geen idee wat je bedoeld ..
en ik vind die foto van harderwijk prima hoor het zal mij een worst zijn haha
ik vind dit nou een zinloze verandering .. behalve al 2 dagen de ene na de andere storingen en 2 weken werk achter de schermen
voegt het wat mij betreft echt helemaal niks toe
maar goed misschien vinden de andere jongens het wel leuk
mij was de eerste banner ook goed, gewoon dat oranje ding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Top banner

Bericht door Heppie »

Gek word ik er van :mrgreen:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Gerry »

Gerry schreef:
knarfz schreef:dat is weer bijzonder :)?
Nou ik ben niet de enige want bij Hepp en gewone robert veranderd hij ook niet lees ik hier boven
daar komt nog bij dat bijna niemand weet dat die foto elke keer hoort te veranderen
dus daarom geeft bijna niemand aan dat het bij hun ook niet werkt
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
knarfz

Re: Top banner

Bericht door knarfz »

Gerry schreef:
knarfz schreef:dat is weer bijzonder :)

in chrome:
druk bij de index van het forum een aantal maal op ctrl-f5, stuk of 3 a 4 keer. Veranderd dan de header niet?
Nou ik ben niet de enige want bij Hepp en gewone robert veranderd hij ook niet lees ik hier boven
en ctrl-f5 .. het zal voor jou wel gesneden koek zijn frank maar ik heb echt geen idee wat je bedoeld ..
en ik vind die foto van harderwijk prima hoor het zal mij een worst zijn haha
ik vind dit nou een zinloze verandering .. behalve al 2 dagen de ene na de andere storingen en 2 weken werk achter de schermen
voegt het wat mij betreft echt helemaal niks toe
maar goed misschien vinden de andere jongens het wel leuk
mij was de eerste banner ook goed, gewoon dat oranje ding
ctrl en f5 zijn toetsen op je toestenbord op de standaard computer (op mac weet ik zo niet). Deze zorgen ervoor dat je browsercache (buffer/tijdelijk geheugen) wordt vernieuwd en dus alle wijzigingen die zijn gemaakt goed worden uitgelezen door je browser en wat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is dat dit niet bij jou werkt.
2 dagen storingen? staan iig los van het banner-verhaal, het tijdelijke probleem daarintegen met de afbeeldingen die niet meer geschaald werden die wel.
Mijns inziens zijn die ook wel vlot opgelost.. toch?
Je moet maar zo denken, waar een actief forum is, daar wordt aan gewerkt, dit wordt gedaan door mensen en fouten zullen zeker nog wel vaker voorkomen, zeker wanneer je zoals jij flink wat uurtjes doorbrengt op zo'n forum. Maar dit wordt wel allemaal gedaan om de bezoeken aan het forum prettiger te maken ook al zal zo'n header afbeelding die wijzigd voor jou weinig toevoeging hebben geeft dit de site een professionelere uitstraling wat er voor zal zorgen
dat er meer volk op afkomt.

:proost:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Gerry »

knarfz schreef:
Gerry schreef:
knarfz schreef:dat is weer bijzonder :)

ctrl en f5 zijn toetsen op je toestenbord op de standaard computer (op mac weet ik zo niet). Deze zorgen ervoor dat je browsercache (buffer/tijdelijk geheugen) wordt vernieuwd en dus alle wijzigingen die zijn gemaakt goed worden uitgelezen door je browser en wat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is dat dit niet bij jou werkt.Nou ik heb geen toets waar f5 op staat het spijt me
2 dagen storingen? staan iig los van het banner-verhaal, het tijdelijke probleem daarintegen met de afbeeldingen die niet meer geschaald werden die wel.
Mijns inziens zijn die ook wel vlot opgelost.. toch?
Ja je had het snel opgelost dat is wel waar
Je moet maar zo denken, waar een actief forum is, daar wordt aan gewerkt, dit wordt gedaan door mensen en fouten zullen zeker nog wel vaker voorkomen, zeker wanneer je zoals jij flink wat uurtjes doorbrengt op zo'n forum. Maar dit wordt wel allemaal gedaan om de bezoeken aan het forum prettiger te maken ook al zal zo'n header afbeelding die wijzigd voor jou weinig toevoeging hebben geeft dit de site een professionelere uitstraling wat er voor zal zorgen
dat er meer volk op afkomt.
Ja maar dan moet het wel werken want die nieuwe mensen weten niet dat ze eerst 4x op ctrl-f5 moeten drukken :lol: :lol: :lol:
en ik heb nog ff op me tab geprobeerd daar heb ik wel een andere foto (met die rode roadglide .. maar daar veranderd ook niks die staat ook de hele dag al op de zelfe foto ..hoevaak ik hem ook aan/uit zet of van topic verander die roadglide bijft er gewoon op staan


:proost:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
knarfz

Re: Top banner

Bericht door knarfz »

Gerry schreef: Nou ik heb geen toets waar f5 op staat het spijt me
Vanaf wat voor een pc werk je? Het probleem is dat ik niet bij iedereen in de pc kan kijken en dus ook niet alle mogelijke scenarios kan testen (en dus proefsgewijs moeten ondervinden).
Je hebt ook andere manieren om de cache te wissen maar daar zal ik je maar niet mee lastig vallen ;)
Gerry schreef: Ja maar dan moet het wel werken want die nieuwe mensen weten niet dat ze eerst 4x op ctrl-f5 moeten drukken :lol: :lol: :lol:
en ik heb nog ff op me tab geprobeerd daar heb ik wel een andere foto (met die rode roadglide .. maar daar veranderd ook niks die staat ook de hele dag al op de zelfe foto ..hoevaak ik hem ook aan/uit zet of van topic verander die roadglide bijft er gewoon op staan
nieuwe mensen hebben geen problemen met de cache omdat die voor het eerst hier komen en de browser de site gelijk goed inlaad :D

..

Ik ga nog even een kleine aanpassing doen om te kijken of ik hiermee het 'probleem' voor je kan verhelpen
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Top banner

Bericht door Gerry »

knarfz schreef:
Gerry schreef: Nou ik heb geen toets waar f5 op staat het spijt me
Vanaf wat voor een pc werk je?
Gerry schreef: ik heb een HP pavilion g7 ..6 maanden oud en een samsung tab10
Ik ga nog even een kleine aanpassing doen om te kijken of ik hiermee het 'probleem' voor je kan verhelpen
nou mij maakt het geen bal uit dus doe voor mij geen moeite Frank
ik geef alleen maar door wat er niet werkt ...dat is mijn taak haha
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie