~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

,,Corona,,

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

De griepprik zijn ze al hoeveel jaar mee bezig, juist ja en dat is nog steeds geen garantie dat je ze niet krijgt dus nu op een klein jaartje hebben ze hier het middel ervoor????
Simpel, laat degenen die het vertrouwen zich maar lekker inspuiten zodat ik binnen een tijdje wel kan zien wat de gevolgen zijn of juist niet, en dan zien we wel weer wat ik ga doen.
Je mag het mij laten weten wat het met je gedaan heeft :thumbsup:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Barny
Forum Member
Forum Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 nov 2019 09:00
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2006

Re: ,,Corona,,

Bericht door Barny »

bazz schreef: 05 jan 2021 08:48 De griepprik zijn ze al hoeveel jaar mee bezig, juist ja en dat is nog steeds geen garantie dat je ze niet krijgt dus nu op een klein jaartje hebben ze hier het middel ervoor????
Simpel, laat degenen die het vertrouwen zich maar lekker inspuiten zodat ik binnen een tijdje wel kan zien wat de gevolgen zijn of juist niet, en dan zien we wel weer wat ik ga doen.
Je mag het mij laten weten wat het met je gedaan heeft :thumbsup:
volgens mij heb je je niet goed ingelezen, ook wat de aloude griepprik inhoud
maar als jij je mening op niks wil enten is dat natuurlijk jou goed recht,
ondertussen zijn er wereldwijd al miljoenen mensen gevaccineerd, komen wekelijks miljoenen bij zonder onverwachte bijwerkingen,
voorlopig wagen wij wel met plezier onze levens, op machines die werken door ontploffingen, met metalen onderdelen die met 40 km/u richting je kroonjuwelen worden gekatapulteerd, op 10 cm afstand hopelijk tot stilstand komen, dat alles gemaakt uit duizenden onderdelen aangeboden door de goedkoopste aanbieder in elkaar geschroefd door de goedkoopste fabriek arbeiders

Barny
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Denk dat je wat verder moet kijken dan de propagande die de média verspreid, zou je weten wat er al gebeurt is met het middel dat je heilig verklaart.
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Barny
Forum Member
Forum Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 nov 2019 09:00
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2006

Re: ,,Corona,,

Bericht door Barny »

ik volg een hoop stromingen van uiterst links en rechts tot het midden, geheel ter vermaak,
ik denk dat ik alle gekkigheden wat betreft corona, al ben tegen gekomen,
daarbij nog wat persoonlijke ervaring er bij heb ik (dacht ik) een aardig beeld
daarbij laat ik me niet leiden door angst, door het zogenaamde onbekende, door het "wat als,,"
misschien is dat wel de reden dat ik nu Harley als motor heb gekozen, daar weet je ook niet van wat er gaat gebeuren :)

Barny
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Barny schreef: 05 jan 2021 11:14 ik volg een hoop stromingen van uiterst links en rechts tot het midden, geheel ter vermaak,
ik denk dat ik alle gekkigheden wat betreft corona, al ben tegen gekomen,
daarbij nog wat persoonlijke ervaring er bij heb ik (dacht ik) een aardig beeld
daarbij laat ik me niet leiden door angst, door het zogenaamde onbekende, door het "wat als,,"
misschien is dat wel de reden dat ik nu Harley als motor heb gekozen, daar weet je ook niet van wat er gaat gebeuren :)

Barny
Angs Ken ik niet maar wil het enige wat nodig is niet ver kloten door een spuitje, ik wacht en zie wel
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
rene79shovel
Forum Member
Forum Member
Berichten: 436
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:42
Zo ja, wat voor type: shovel
Bouwjaar: 1979

Re: ,,Corona,,

Bericht door rene79shovel »

nou , dit is het laatste berichtje wat ik hier over ga plaatsen , ik heb nog nooit zo`n gebek en gescheld en gegil en geroep mee gemaakt op internet als over corona , en om eerlijk te zijn begin ik dat goed zat te worden ,
ik hoop niet dat die idiote discussie met voor en tegenstanders hier nu ook los barst want daarvoor zit ik niet op dit forum
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

rene79shovel schreef: 05 jan 2021 17:07 nou , dit is het laatste berichtje wat ik hier over ga plaatsen , ik heb nog nooit zo`n gebek en gescheld en gegil en geroep mee gemaakt op internet als over corona , en om eerlijk te zijn begin ik dat goed zat te worden ,
ik hoop niet dat die idiote discussie met voor en tegenstanders hier nu ook los barst want daarvoor zit ik niet op dit forum
Gebek en gescheld??? Waar zie jij dat hier?
Of ben jij zo een teer zieltje?
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

bazz schreef: 05 jan 2021 17:47
rene79shovel schreef: 05 jan 2021 17:07 nou , dit is het laatste berichtje wat ik hier over ga plaatsen , ik heb nog nooit zo`n gebek en gescheld en gegil en geroep mee gemaakt op internet als over corona , en om eerlijk te zijn begin ik dat goed zat te worden ,
ik hoop niet dat die idiote discussie met voor en tegenstanders hier nu ook los barst want daarvoor zit ik niet op dit forum
Gebek en gescheld??? Waar zie jij dat hier?
Of ben jij zo een teer zieltje?
Dat zie ik ook niet zitten hier.
En nogmaals,laat ieder doen wat hem goed dunkt.
Als je gevaccineerd bent heb je toch niets meer te vrezen van die dat niet zijn,je bent dan immers beschermt toch :toppie:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
hdbiker
Forum Member
Forum Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 aug 2015 20:18
Zo ja, wat voor type: Fxdx

Re: ,,Corona,,

Bericht door hdbiker »

Och.... degene die geen vaccinatie willen omdat ze het niet vertrouwen....
Ik vraag me dan wel af wat ze zoal al geslikt/gesnoven/gespoten/gezopen/gerookt hebben
van bedenkelijke afkomst....
De covid vaccinatie weigeren maar dan wel een sigaret opsteken :lol:
of hun lijntje snuiven :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barny
Forum Member
Forum Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 nov 2019 09:00
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2006

Re: ,,Corona,,

Bericht door Barny »

rene79shovel schreef: 05 jan 2021 17:07 want daarvoor zit ik niet op dit forum
volgens mij druk je zelf op de link naar dit draadje, dat hoef je niet te doen, net als die prik halen, hoef je ook niet te doen
gewoon anderen het ijzer uit het niet-bestaande vuur halen, en mee parasiteren, dat is democratie

Barny
Plaats reactie