~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

(zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Dr.Votec »

[quote="Lazy Jack"]


Jouw gedrag valt niet te corrigeren, onbegonnen werk :lol:

[/quote]

Wat heb ik nou weer gedaan, pas me aan, gedraag me. Begrijp er weer niks van :cry: :o
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Lazy Jack »

[quote="Dr.Votec"] gedraag me. [/quote]

Daarom valt het niet te corrigeren ;)
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Dr.Votec »

[quote="Lazy Jack"][quote="Dr.Votec"] gedraag me. [/quote]

Daarom valt het niet te corrigeren ;)[/quote]

Nou ja beter, dacht straks heb ik de gedrags politie ook achter me aan.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
GoldenHands

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door GoldenHands »

[quote="Lazy Jack"][quote="GoldenHands"][emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd[/quote]


Beste Frank, zou je a.u.b. het dan ook zo in kunnen stellen dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd ?
Bij voorbaat dank :notworty:


;)[/quote]

Excuses:

Zeer geachte heer Frank (moderator). Hartelijk dank voor uw inzet in deze drukke tijden van family quality time. Ik begeef mij onder die genen die zich in extase bevinden nu wij mogen merken dat het achtergrond plaatje van de audi R8 mogelijkerwijs zal worden vervangen door een iets toepasselijker achtergrond waar de forumleden zich wellicht meer op zijn/haar gemak mee zullen voelen aangezien het een Harley Davidson Forum betreft.

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken u erop te attenderen dat niet altijd de emoji signs in (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) worden geaccepteerd. Daarnaast zijn de laatste paar meldingen van deze posting ook best raar weergegeven op de desktopversie. Is het misschien mogelijk om daar nog eens naar te kijken? Het zou het vreugdevuur onder de forumleden alleen maar aanwakkeren.

Tevens wil ik u complimenteren met de bereikte resultaten. Het is bewonderenswaardig hoeveel uitmuntende persoonlijkheden u heeft weten te binden via dit medium. U wordt door hen op handen gedragen hetgeen mij niet verbaasd.

Ik wens u nog een prettige voortgang van het lopende weekend.

Met vriendelijke groet
GoldenHands
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Rico »

Volgens mij wordt er iemand in de zeik genomen :lol:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Lazy Jack »

[quote="GoldenHands"][quote="Lazy Jack"][quote="GoldenHands"][emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd[/quote]


Beste Frank, zou je a.u.b. het dan ook zo in kunnen stellen dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd ?
Bij voorbaat dank :notworty:


;)[/quote]

Excuses:

Zeer geachte heer Frank (moderator). Hartelijk dank voor uw inzet in deze drukke tijden van family quality time. Ik begeef mij onder die genen die zich in extase bevinden nu wij mogen merken dat het achtergrond plaatje van de audi R8 mogelijkerwijs zal worden vervangen door een iets toepasselijker achtergrond waar de forumleden zich wellicht meer op zijn/haar gemak mee zullen voelen aangezien het een Harley Davidson Forum betreft.

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken u erop te attenderen dat niet altijd de emoji signs in (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) worden geaccepteerd. Daarnaast zijn de laatste paar meldingen van deze posting ook best raar weergegeven op de desktopversie. Is het misschien mogelijk om daar nog eens naar te kijken? Het zou het vreugdevuur onder de forumleden alleen maar aanwakkeren.

Tevens wil ik u complimenteren met de bereikte resultaten. Het is bewonderenswaardig hoeveel uitmuntende persoonlijkheden u heeft weten te binden via dit medium. U wordt door hen op handen gedragen hetgeen mij niet verbaasd.

Ik wens u nog een prettige voortgang van het lopende weekend.

Met vriendelijke groet
GoldenHands[/quote]

Beter ;)
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Lazy Jack »

[quote="Rico"]Volgens mij wordt er iemand in de zeik genomen :lol:[/quote]

Het doel heiligt de middelen Rico en ik kan tegen een stootje ;)
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Heppie »

[quote="Lazy Jack"][quote="Rico"]Volgens mij wordt er iemand in de zeik genomen :lol:[/quote]

Het doel heiligt de middelen Rico en ik kan tegen een stootje ;)[/quote]

Nou ik vind het maar een onbenullig kort briefje ;)
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
GoldenHands

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door GoldenHands »

[emoji23][emoji23][emoji23]
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door mr_brakke »

[quote="GoldenHands"][emoji23][emoji23][emoji23][/quote]

Ja wat verwacht je dan?? Mooie proza van een pillendraaier?
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gesloten