~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

error

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: error

Bericht door Gerry »

Dr.Votec schreef:En appel mooi?????

Dat is een kwestie van smaak. De een vind het mooi, de ander vind het er niet uitzien.
Je bent gewoon enorm beperkt met zo'n eifoon, geen accu wisselen, geen geheugen uitbreiding ga zo maar door. Maar voor velen zijn beperkingen juist goed, dat begrijp ik.
Ik zat ze tot een half jaar terug altijd te pesten, dan zei ik, Goh, wat heb jij een klein scherm :lol: :lol:
Dan kreeg ik steenvast het antw,, nee die grote toestellen zijn onhandig en dat soort flauwekul ..
TOT I-phone het licht had gezien en jaren na al de android toestellen ook is een keer kwam met een 4:7 en 5:5 inch schermpje
en je raad het al,,, toen renden ze met 700/800€ in hun zak (nou ja op hun pin kaart zal het wel geweest zijn)
om een toestel te halen met een groter scherm,,,,INEENS was het niet meer onhandig enz :lol: :lol: :lol:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: error

Bericht door Scrooge »

mr_brakke schreef:Die Martin, Frank, Oscar, Gerry, Ruud en weet ik het allemaal, die zitten zelf aan de Aldi droid toestellen en hebben
uit pure kift voor gasten met gevoel voor mooie spullen allerlei apple bugs ingebouwd.
Hou mij er even lekker buiten. iPhone, iPad, iPod en geen enkel probleem.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: error

Bericht door Bart »

mr_brakke schreef:
Gerry schreef:
Bullebak schreef: Dacht al waar blijf je zolang...... :lol: :lol: :lol:
Nou ja, hij liegt er geen woord aan,, alle problemen hier bij HelpDesk zijn altijd bij I-phone gebruikers

ja dat komt omdat de beheerders en moderators van die neppe android troep gebruiken !
ik zit op meerdere fora en doe van alles met apple (sinds kort ook met een macbook pro) en dat gaat altijd feilloos.
Behalve hiero.
Die Martin, Frank, Oscar, Gerry, Ruud en weet ik het allemaal, die zitten zelf aan de Aldi droid toestellen en hebben
uit pure kift voor gasten met gevoel voor mooie spullen allerlei apple bugs ingebouwd.
Zo is het
+1 Juhroen :thumbsup:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: error

Bericht door Dr.Votec »

Gerry schreef:
Dr.Votec schreef:En appel mooi?????

Dat is een kwestie van smaak. De een vind het mooi, de ander vind het er niet uitzien.
Je bent gewoon enorm beperkt met zo'n eifoon, geen accu wisselen, geen geheugen uitbreiding ga zo maar door. Maar voor velen zijn beperkingen juist goed, dat begrijp ik.
Ik zat ze tot een half jaar terug altijd te pesten, dan zei ik, Goh, wat heb jij een klein scherm :lol: :lol:
Dan kreeg ik steenvast het antw,, nee die grote toestellen zijn onhandig en dat soort flauwekul ..
TOT I-phone het licht had gezien en jaren na al de android toestellen ook is een keer kwam met een 4:7 en 5:5 inch schermpje
en je raad het al,,, toen renden ze met 700/800€ in hun zak (nou ja op hun pin kaart zal het wel geweest zijn)
om een toestel te halen met een groter scherm,,,,INEENS was het niet meer onhandig enz :lol: :lol: :lol:
Ja en over een paar jaar ziet appel weer het licht en gaat op android draaien en dan is het wel goed, zolang het maar wel duurder blijft dan die nep toestellen of hoe ze het ook noemen.
En wie weet dat die slappe happen ooit nog eens het mogelijk maken om het geheugen uit te breiden en de accu te verwisselen, dan is dat ook weer handig, maar nu heb je er helemaal niets aan.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: error

Bericht door Bart »

Waarom moet je nou die accu kunnen verwisselen dan? Die accu's zijn zo goed dat ze jaren meegaan, niet als bij die Lidlefoons dat ze niet opgeladen kunnen worden en zo....
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: error

Bericht door Dr.Votec »

Bart schreef:Waarom moet je nou die accu kunnen verwisselen dan? Die accu's zijn zo goed dat ze jaren meegaan, niet als bij die Lidlefoons dat ze niet opgeladen kunnen worden en zo....
Pfffff, omdat sommige mensen hun dag wat langer duurt of wat meer gebruik maken van hen mobieltje kan het zijn dat je accu bijna leeg is. Bij een android wissel je dan even de accu en je kan weer door. Bij zo'n leipe appel moet je een oplader meesjouwen en ergens stroom zien te krijgen, of god weet wat. Heb altijd 1 of 2 reserve accu's mee, dingen zijn hartstikke plat, merk je niet eens, ideaal.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: error

Bericht door Bart »

Nou, je kan ook gewoon wat minder bellen en online zijn, ga gewoon eens langs om te lullen
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: error

Bericht door Dr.Votec »

Bart schreef:Nou, je kan ook gewoon wat minder bellen en online zijn, ga gewoon eens langs om te lullen
Ik kan helaas niet op meerdere plekken tegelijk zijn.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: error

Bericht door Bart »

Dan wachten ze maar even hoor, ik ga m'n telefoon niet veranderen daarvoor :mrgreen:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: error

Bericht door Dr.Votec »

Bart schreef:Dan wachten ze maar even hoor, ik ga m'n telefoon niet veranderen daarvoor :mrgreen:
Tja waarom heb je dat ding dan, als midden in de nacht je accu leeg is???

Sorry hoor heb een Appel Eifoon, ben maximaal 16 uur bereikbaar bij minimaal gebruik. Word een kei gezellig weekend :roll: :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gesloten