~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Welke motorcamping is dit??

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door mr_brakke »

misschien heb ik hem al wel eens verteld.
ik was ooit bij een belgische curator om te praten over de aandelen in een bijna failliet bedrijf (in faaaaaaaling noemen onze zuiderburen dat..)
Na een hoop plichtplegingen en beleefd gedrag bood ik de curator aan dat mijn client de aandelen voor € 1,-- zou overnemen.
De belgische curator lachte minzaam en zei:
daar ga ik zo op in maar meester, vindt u het goed dat ik u dan eerst een mopje vertel ?
ik zei: natuurlijk ga uw gang
de curator zei: wat ies et verschiel tuussen nen nollander en nene maagd ?
ik zei: geen idee confrater, maar dat gaat u mij vast nu vertellen toch ?
de curator zie: maar zeker, nen nollander blijft ollander
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Deze camping gaat verloren als motorcamping,nieuwe eigenaren laten de optredens die geboekt staan voor dit jaar wel nog doorgaan maar de kroeg is al verbouwd en al het motor gerelateerde is er uit gehaald :huilzwaai:
Opzich jammer want de camping bestond al sinds medio jaren 80.
Ze willen er een kindvriendelijke camping van maken,hoe dit moet gaan lopen vraag ik mij af want in de directe omgeving zijn al 6 familiecampings.
Zal er dus op neer komen dat camping de hei in siebengewald er nog wat klanten bij krijgt in de loop van dit seizoen. :proost:
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Gebruikersavatar
Pavel
Active Member
Active Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:40
Zo ja, wat voor type: FXDF Fatbob
Bouwjaar: 2008

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Pavel »

Ik vond het wel altijd al typisch dat De Hei en Toerstop zo dicht bij elkaar lagen als motorcamping. Daar blijft dus alleen maar de Hei van over. Persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem, want ik vermaak me op de Hei altijd opperbest :proost: Daar heb ik Toerstop niet voor nodig.
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Ook één van de redenen dat ik niet heb doorgezet.
Kon wel gaan proberen om klanten van de Hei af te snoepen, maar vind 't daar ook leuk (of zelfs leuker) dus zou zonde zijn :lol:
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
Pavel
Active Member
Active Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:40
Zo ja, wat voor type: FXDF Fatbob
Bouwjaar: 2008

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Pavel »

Maar ja, als jij de Toerstop had overgenomen Anne, was het natuurlijk wel weer leuk geworden op de toerstop, en dan had ik toch moeten schipperen. De ene keer Toerstop, de andere keer de Hei. Die problemen heb ik nu gelukkig niet. :bier:
knarfz

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door knarfz »

Pavel schreef:Maar ja, als jij de Toerstop had overgenomen Anne, was het natuurlijk wel weer leuk geworden op de toerstopZ. :bier:
true ! :toppie:
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Anne schreef:Ook één van de redenen dat ik niet heb doorgezet.
Kon wel gaan proberen om klanten van de Hei af te snoepen, maar vind 't daar ook leuk (of zelfs leuker) dus zou zonde zijn :lol:
Zijn veel ex klanten van de toerstop daar die het niet zo goed met Henk en tineke konden vinden,weet ook niet of je die terug zou winnen.
We gaan er in ieder geval eens een keer heen en zien het wel.
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Ik kom over een jaar of 5, 10, 20, 40, ... wanneer ik me volwassen genoeg voel (yeah right) nog wel eens 't juiste hotel/camping tegen :lol: Vriendje wees me vorig weekend op een combi van die twee die te koop staat in Bretagne, werd alweer in de verleiding gebracht, maarja dan zit ik met die stomme Fransen ;)
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Plaats reactie