~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Welke motorcamping is dit??

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Nee, die plannen om een hotel of camping (al dan niet ver weg) over te nemen, zijn nog steeds niet van de baan.
Iemand enig idee over welke motorcamping dit gaat? Ligt daar nog iets anders behalve de Hei in Siebengewald?
http://www.bedrijventekoop.nl/te-koop-a ... oede-omzet
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Ohja, toch gevonden dankzij mijn goede vriend google. De beschrijving van d'n toerstop komt goed overeen met die camping in de link.
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
Seedevilini
Active Member
Active Member
Berichten: 6207
Lid geworden op: 31 mar 2015 14:50
Locatie: Oeteldonk

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Seedevilini »

Anne schreef:Nee, die plannen om een hotel of camping (al dan niet ver weg) over te nemen, zijn nog steeds niet van de baan.
Iemand enig idee over welke motorcamping dit gaat? Ligt daar nog iets anders behalve de Hei in Siebengewald?
http://www.bedrijventekoop.nl/te-koop-a ... oede-omzet
Ik zie alleen geen foto's van de camping, heb je een linkje naar de camping zelf?

Laat maar weten als je een hotel of camping hebt overgenomen, ik met mijn gezinnetje komen graag langs :thumbsup: :proost:
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Nee d'r was niet veel info te vinden over de exacte verkoop, geen foto's of campingnaam, tenzij ik contact opneem.
Maar camping d'n toerstop ligt in Noord-Limburg, heeft 150 tentplekken en in de omschrijving bij te koop staat dat ook, dus ik ga er van uit dat 't daarover gaat.

Was eigenlijk naar iets heel anders a.h. googlen en kwam er per toeval op uit, dus wellicht wordt dat 'em niet hoor, maar ik ga er morgen denk ik ff per auto langs om eens te kijken. Kan helaas nog steeds geen motorrijden met mijn stomme ribben :kwaad:
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
Seedevilini
Active Member
Active Member
Berichten: 6207
Lid geworden op: 31 mar 2015 14:50
Locatie: Oeteldonk

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Seedevilini »

Anne schreef:Nee d'r was niet veel info te vinden over de exacte verkoop, geen foto's of campingnaam, tenzij ik contact opneem.
Maar camping d'n toerstop ligt in Noord-Limburg, heeft 150 tentplekken en in de omschrijving bij te koop staat dat ook, dus ik ga er van uit dat 't daarover gaat.

Was eigenlijk naar iets heel anders a.h. googlen en kwam er per toeval op uit, dus wellicht wordt dat 'em niet hoor, maar ik ga er morgen denk ik ff per auto langs om eens te kijken. Kan helaas nog steeds geen motorrijden met mijn stomme ribben :kwaad:
Oké, zal es kijken op Google.....ziet er leuk uit hoor :thumbsup: Zijn je ribben gebroken of gekneusd? Dat kan lang duren ja, balen zeg met dit mooie weer... :(
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Dit is de toerstop,ben er al eens mee bezig geweest,ze zijn nog niet uitgelachen bij de bank.
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Rico »

:lol: :lol:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Bart »

Een camping kopen in nl? Ideaal want het is maar 2 maanden kampeerweer in Nederland, de rest van het jaar heerlijk vrij :thumbsup:
De prijs lijkt mij verder niet echt hoog, ik neem aan dat de grond in pacht is? voor deze prijs lijkt me dat wel, en wat garantie op omzet heb je? Nulkommanul, Anne bezint eer gij begint.........
Succes met uw beslissing!
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Bart schreef:Een camping kopen in nl? Ideaal want het is maar 2 maanden kampeerweer in Nederland, de rest van het jaar heerlijk vrij :thumbsup:
De prijs lijkt mij verder niet echt hoog, ik neem aan dat de grond in pacht is? voor deze prijs lijkt me dat wel, en wat garantie op omzet heb je? Nulkommanul, Anne bezint eer gij begint.........
Succes met uw beslissing!
Nee bart grond is eigendom.staat al een paar jaar te koop en prijs is schijnbaar een ton gezakt,eigenaresse is 70 en haar partner vorig jaar overleden.
Garantie op omzet?heb jij met jou restaurant niet,ik met mijn transportbedrijfje niet en zo zijn er velen,af en toe een gok maken is niet verkeerd :D
Heb er zelf over gedacht maar krijg het niet gefinancierd en heb de benodigde pegels niet liggen.
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Ik ga alleszins uitzoeken of het woongedeelte bewoonbaar is en of het als camping financieel leefbaar is, als ik dat niet zou doen en op voorhand (zonder meer info) alles afwijs, dan krijg ik daar vroeg of laat sowieso spijt van.

Ga ik er echt mee verder dan lezen jullie dat hier wel, en anders is dit één van de zovele topics die een stille dood sterven :lol:
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Plaats reactie