~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

motoren huren in usa

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
corbogers
Forum Member
Forum Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2016 18:16
Zo ja, wat voor type: heritage
Bouwjaar: 2006

motoren huren in usa

Bericht door corbogers »

Hallo, wij gaan in sept 2017 2 weken toeren in de usa. Iemand tips voor motorhuur ?
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: motoren huren in usa

Bericht door Gerry »

Gewoon elke dag een proefrit maken ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: motoren huren in usa

Bericht door Scrooge »

Je kan bij (bijna) elke dealer huren; contact zoeken via hun website. Eventueel via EagleRider.com / drive-usa.de vanuit Nederland. Reken op zo'n € 130 - € 140 per dag voor een touring.

Boek ruim op tijd, dan je kan je nog wel eens vroegboekkorting krijgen ;)
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Rommelaar
Vraagbaak Master
Vraagbaak Master
Berichten: 5349
Lid geworden op: 17 jul 2013 21:18
Zo ja, wat voor type: Fatbob fxdf
Bouwjaar: 2015
Locatie: Traaie

Re: motoren huren in usa

Bericht door Rommelaar »

Bijvoorbeeld hier eens kijkenhttp://www.eaglerider.com/motorverhuur? ... GwodoiAC9A
Ben 6 jaar geleden in USA geweest ,heb toen georganiseerd gereden met 'Route66 reizen" uit Leidschendam.
Hier kun je ook "Fly and Bike"reizen boeken. Dus dan wordt er gezorgd voor een vliegticket en een huur-motor op het vliegveld van aankomst.
Rest kun je zelf indelen!. Mogelijk interessant?.

Alvast een goede vacantie :toppie:

gr
Stel nooit uit tot morgen,wat overmorgen ook kan!
ThomasJD
Forum Member
Forum Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jul 2013 15:57
Zo ja, wat voor type: FLHRCI
Bouwjaar: 2012
Locatie: Oosterhout (NBr.)

Re: motoren huren in usa

Bericht door ThomasJD »

Misschien eens kijken bij http://escapeeagles.com" onclick="window.open(this.href);return false; heb hier zelf wel eens voor 6 personen Electras gehuurd. Je kan hier een offerte vragen, ik weet de huidige huurprijzen niet maar in 2013 was het stukken goedkoper dan bij Eaglerider. Informeren kan altijd, je moet wel vanuit Las Vegas vertrekken.
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: motoren huren in usa

Bericht door Scrooge »

:shock: daar heb ik vorige week nog telefonisch contact mee gehad, maar alles was al verhuurd.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
corbogers
Forum Member
Forum Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2016 18:16
Zo ja, wat voor type: heritage
Bouwjaar: 2006

Re: motoren huren in usa

Bericht door corbogers »

Heren, dank voor jullie reacties.
Ben in contact gekomen met Hans Tattersal van Gomotorbiking uit Amsterdam.
Motorvakantie in de USA blijft niet goedkoop maar via hem prettig reisadvies en betere prijzen gekregen, een aanrader deze man.....
We gaan in September.....
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: motoren huren in usa

Bericht door Gerry »

:thumbsup: Nou fijne vakantie dan
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: motoren huren in usa

Bericht door PS RoadKing »

corbogers schreef:Heren, dank voor jullie reacties.
Ben in contact gekomen met Hans Tattersal van Gomotorbiking uit Amsterdam.
Motorvakantie in de USA blijft niet goedkoop maar via hem prettig reisadvies en betere prijzen gekregen, een aanrader deze man.....
We gaan in September.....
ja, die Hans Tattersall en zijn dochter waren indertijd een soort filiaalhouders van Eaglerider in Nederland en je kon via hem motoren huren bij Eaglerider in de VS; prima kerel die Hans en heb via hem in 2010 een Softail gehuurd voor anderhalve week een rit rond de Grand Canyon en Monument Valley; kostte toen rond de 1200 euro inkl alle verzekeringen.
We gaan nu in het najaar weer een paar weekjes naar Californië en ik dacht een week een HD te huren om de Pacific Coast Highway van San Fransisco naar Los Angeles te doen, ik rij dan dat stuk op de motor en The Mrs in de auto er achteraan en vanaf LA weer saampjes verder in de auto.......
Op de site van Eaglerider gekeken en een Road King of Softail kost 136 euro per dag, maar dan komen alle verzekeringen en road side assistance er bij en dat moet je in Amerika toch ernstig overwegen want met die claim cultuur daar ben je snel de sjaak en het risico in een vreemde omgeving op een vreemde motor is nou eenmaal wat groter....
komt er nog eens 100 euro per dag bij en, omdat ik de motor niet op de vertreklocatie inlever, nog eens 250 euro extra, kortom bijna 2000 euro voor een week; nee dat gaat mij te echt te ver en ga ik dus zo niet doen; kijk wel als ik daar ben en het is een dagje mooi weer dan huur of regel ik wel ergens een motor voor een middagje.......
ThomasJD
Forum Member
Forum Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jul 2013 15:57
Zo ja, wat voor type: FLHRCI
Bouwjaar: 2012
Locatie: Oosterhout (NBr.)

Re: motoren huren in usa

Bericht door ThomasJD »

In 2013 heb ik bij eagleescape in Las Vegas € 2216,- (all-in) betaald voor 21 dagen huur van een Electra-Ultra, scheelde toen behoorlijk wat met eaglerider.
Ook prijsopgave gehad van dochter Tattersall (Anne dacht ik) en dat was voor ons minder interessant qua prijs.
Plaats reactie