~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Verjaardagsritje :

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activate
Active Member
Active Member
Berichten: 1126
Lid geworden op: 19 aug 2020 18:13
Zo ja, wat voor type: Eigenbouw
Bouwjaar: 2020
Locatie: 0546
Contacteer:

Verjaardagsritje :

Bericht door Activate »

Lasse Bentum
Graafschap 105
9405 JD Assen

Lieve Facebook vrienden,

Vrijdag 29 januari, wordt onze Lasse 11 jaar. Nu is het in deze tijd niet mogelijk om een verjaardag te vieren, voor elk kind is dat heel lastig, maar voor Lasse is dit nog ingewikkelder. Hij leeft altijd enorm naar zijn verjaardag toe... Hij gaat niet naar school (al jaren niet) heeft geen vriendjes of vriendinnetjes.
Wij willen ondanks Corona hem toch een fantastische en onvergetelijke dag bezorgen, door een drive thru te organiseren... Hoe gaaf zou het zijn, om met zoveel mogelijk auto's, motoren of iets anders met wielen, langs te komen om hem te feliciteren met zijn 11e verjaardag.
Voor meer info of wil je meedoen, stuur mij dan een pb!
Wij vieren zijn verjaardag zaterdag 30 januari, vanaf 10 uur aan de graafschap 105 in Assen.
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg....

Beter 2 die klappen dan 4 die het niet snappen...
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Verjaardagsritje :

Bericht door Bart »

Mooi initiatief, zou morgen kunnen want ik zit hier in de buurt maar dan ben ik de enige en is hij ook niet jarig! Zet ook even de fb link hier neer dat werkt altijd goed.
Succes met organiseren!
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Plaats reactie