~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

TomTom, Garmin, Tyre, MapSource, BaseCamp ... maar ook gewoon de "ouderwetse" papieren varianten. Alles wat je kan helpen om een route te maken of je route te vinden.
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door T-T »

Ik heb de Garmin 660 prima ding, je zou voor de aankoop ff Voteq moeten contacten die verkoopt ze ook dacht ik ;)
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
Gebruikersavatar
Stef
Active Member
Active Member
Berichten: 4662
Lid geworden op: 01 jun 2013 13:02
Zo ja, wat voor type: FLHTC
Bouwjaar: 2003
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door Stef »

oke, heb ook al zitten kijkenvoor die nieuwe rider van tomtom, komt overal wel heel goed uit de testen enzo.
Bart, bol.com betaal je voor de garmin 220 net zoveel als voor de 350 :shock:

Choices, choices. Vind 400 euro echter gewoon veel teveel geld voor een navje dus de 660 en 550 worden hem zowieso niet :proost:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
knarfz

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door knarfz »

fxs81 schreef: Bart, bol.com betaal je voor de garmin 220 net zoveel als voor de 350 :shock:
350 geen ervaring mee, zullen wel zat recensies op internet over te vinden zijn. Voordeel van de 350 is wel dat deze een fatsoenlijke houder heeft en een widescreen scherm (en de lifetime updates).
Met fatsoenlijke houder bedoel ik dat je de garmin erop klikt, bij de 220 zet je de garmin in de houder en druk je hier de micro usb kabel in.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door Gerry »

fxs81 schreef:oke, heb ook al zitten kijkenvoor die nieuwe rider van tomtom, komt overal wel heel goed uit de testen enzo.
Bart, bol.com betaal je voor de garmin 220 net zoveel als voor de 350 :shock:

Choices, choices. Vind 400 euro echter gewoon veel teveel geld voor een navje :proost:
ik koop de volgende keer gewoon een auto tomtom voor 100 euro .. en niet meer een motoruitvoering voor 400
en als het gaat regenen doe ik er wel een boterhamzakje omheen of ik haal hem er af ...
ik ben er wel klaar mee
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door PS RoadKing »

rij al een paar jaar met de zumo 220 door Europa en dat gaat prima, kan een hoop water en een stootje hebben, supermakkelijk eigen routes invoeren; gekocht bij Waypoint en die jongens geven perfecte service
Gebruikersavatar
Stef
Active Member
Active Member
Berichten: 4662
Lid geworden op: 01 jun 2013 13:02
Zo ja, wat voor type: FLHTC
Bouwjaar: 2003
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door Stef »

ik heb nooit de behoefte gehad voor een motornavigatie, reed altijd achter iemand aan die al zo'n ding had of deed de snelwegen met een spiekbriefje op de tank en de laatste loodjes dan met google maps op de phone Gerry maar wil wat meer ritjes uit gaan zetten voor de club (ben gevraagd als Roadcaptain) en aangezien ik het richtingsgevoel heb van een doofstomme blinde alcoholist lijkt me een navje toch wel handig. ;)
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
knarfz

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door knarfz »

PS Roadking schreef:gekocht bij Waypoint en die jongens geven perfecte service
Idd goeie service, meteen leuke aanbieding voor onroute kaart erbij maar zat zo nu en dan nog wel eens een flink verschil in prijs tussen inet-toestel of een bij hun kopen. Nu weet ik dus alleen niet of daar het opbouwen al bij in zat?
knarfz

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door knarfz »

fxs81 schreef:aangezien ik het richtingsgevoel heb van een doofstomme blinde alcoholist lijkt me een navje toch wel handig. ;)
Dat is voor mij ook de reden geweest om zo'n apparaat te halen en er dus ook zo enthousiast over ben ;)
Gebruikersavatar
D&A
Active Member
Active Member
Berichten: 921
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:05
Zo ja, wat voor type: een donkere
Bouwjaar: 2014
Locatie: de ooit stille kempen

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door D&A »

Heb hier verscheidene garmins, een nuvi 250, zumo 55O en een 660.
Ben er tot nu tevreden over, stel routes samen op de pc zowel op de garmin kaarten als op onroute.
Enkel bij de onroute komt het regelmatig voor dat je offroad gaat :mrgreen: dat heeft ook soms zijn charmes.
Zoals al gezegd, is het enkel om van A naar B te rijden of wil je er routes mee maken.
Waar je een hele goeie uitleg krijgt is bij waypoint http://www.gps.nl/
Ik denk ook dat er niet echt slechte gpssen zijn.
De ene heeft wat meer beperkingen dan de andere.
Het is niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: welk navigatiesysteem raden jullie me aan en waarom?

Bericht door T-T »

fxs81 schreef:oke, heb ook al zitten kijkenvoor die nieuwe rider van tomtom, komt overal wel heel goed uit de testen enzo.
Bart, bol.com betaal je voor de garmin 220 net zoveel als voor de 350 :shock:

Choices, choices. Vind 400 euro echter gewoon veel teveel geld voor een navje dus de 660 en 550 worden hem zowieso niet :proost:
Ik denk dat Voteq alle Garmins kan leveren en als jij tegen hem zegt dat het o.a. voor het forum is om ritjes uit te zetten dan denk ik dat je qua prijs het beste ff een praatje kan gaan maken.
Ik heb er geen belang bij ;)
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
Plaats reactie