~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Alle Harley dealers voor onderweg !!

TomTom, Garmin, Tyre, MapSource, BaseCamp ... maar ook gewoon de "ouderwetse" papieren varianten. Alles wat je kan helpen om een route te maken of je route te vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door Electrawillem »

Harley brengt de Zumo Roadtech 660 GPS op de markt, waarin o.a. ook alle HD dealers wereldwijd zitten. De laatste versie is van Augustus dit jaar! Via Garmin is een .exe file, die regelmatig ge-update wordt te downloaden. Hiervoor moet je dan eigenlijk eerst de Zumo 660 Roadtech via USB aansluiten op je PC en het . exe bestand daarna opstarten.
Ik heb alleen de normale Zumo 660 en niet de HD Roadtech, aangezien ik geen audio syteem op mijn HD heb zitten en de extra functies in de Roadtech voor mij dus overbodig zijn. Ik heb daarom het .exe bestand, niet op mijn GPS, maar eerst even op een USB stick laten installeren, waarna op de stick de map 'Garmin' werd aanmaakt en een poi file bestaande uit cijfers met de extensie.gpi. Deze .gpi file heb ik eerst omgezet in een Mapsource/Basecamp .gpx bestand, hernoemd naar HD2013.gpx, en deze daarna in Mapsource ingeladen. Hierin zitten dus alle HD dealers wereldwijd, dus heb ik alles buiten Europa eruit gegooid. Daarna is het zaak om de 522 waypoints even allemaal via Mapsource of Basecamp naar de Zumo 660 te sturen en alle HD dealers zijn daarna beschikbaar onder favorieten in je GPS. :thumbsup:
De betreffende file zit hier in de bijlage. Installatie is natuurlijk op eigen risico! :mrgreen:

grtz EW ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door Heppie »

Dat stond al 10 jaar geleden in de tomtom rider :lol:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
D&A
Active Member
Active Member
Berichten: 921
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:05
Zo ja, wat voor type: een donkere
Bouwjaar: 2014
Locatie: de ooit stille kempen

Re: Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door D&A »

Ik had ze hier ook op de zumo 550 staan, maar dan wereldwijd.
Enkel europa neemt minder plek in op dat ding, dus we gaan ze nemen voor de 660 en de 550.

Merciekes
Het is niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Gebruikersavatar
ghostrider666
Forum Member
Forum Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:35
Zo ja, wat voor type: nrs
Bouwjaar: 2010
Locatie: ravels

Re: Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door ghostrider666 »

lukt niet bij mij d&a
het leven is als een lul :hard en soms te kort
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Re: Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door Electrawillem »

ghostrider666 schreef:lukt niet bij mij d&a
In de bijlage een Garmin file met extensie .gdb. Deze file bevat dus geen route, maar alleen 340 waypoints met de dealers. Dus deze file gewoon als route naar je GPS kopiëren en klaar is kees ! ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Alle Harley dealers voor onderweg !!

Bericht door Heppie »

Via tomtom home voor op de tomtom :thumbsup:

http://addto.tomtom.com/api/home/v2/ver ... t=&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Plaats reactie