~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

The Tumblin' go go's

Ben je op zoek naar een band voor je treffen, party, evenement of......? Kijk dan hier eens rond!

Bands, artiesten etc. kunnen in dit topic kostenloos hun "ding" plaatsen, geef zo veel mogelijk informatie! (Let wel, geplaatste items en reacties worden pas na goedkeuring van de moderators geplaatst!)
Abel
Forum Member
Forum Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jan 2015 15:17
Zo ja, wat voor type: FXR
Bouwjaar: 1987

The Tumblin' go go's

Bericht door Abel »

Als lid van dit forum wil ik jullie graag laten kennismaken met de volgende band. Met een vriend van mij ben ik in 2003 The Tumblin' go go's begonnen. We zijn vanaf toen tot nu een rockabilly trio. In de 12 jaar dat we nu actief zijn hebben we ongeveer 300 optredens verzorgd in binnen en buitenland. En dat zijn optredens geweest in kroegen, motorclubs, American car meetings, bruiloften (af en toe) en privé party's , festivals enz. We hebben inmiddels een dvd en 7 cd's op onze naam staan waarvan de laatste 2 ook op vinyl zijn verschenen. Na 7 jaar de contrabassist te zijn geweest ben ik nu 5 jaar de manager van de band. Informatie over The Tumblin' go go's kan je vinden op onze website: http://www.tumblingogos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Verder hebben we onze eigen Facebook pagina en staan er veel filmpjes van ons op YouTube.

Vriendelijke groet, Abel Evertz - Roden
Plaats reactie