~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

een Honda Vision NSC 110

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door gewoonrobert »

Gerry schreef:
gewoonrobert schreef: Wat heb je een paar jaar Ger? De scooter, het raam of beide? :D
de scooter met raam.. heerlijk dingetje.. en zuinig hij loopt 1 op niks
Ik heb hem nu 2 dagen en het bevalt me prima en inderdaad tankje is haast niet leeg te krijgen hahaha maar ik ben bang dat die met scherm aardig in snelheid naar beneden gaat of valt dat wat mee?
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door T-T »

Gefeliciteerd Robert :thumbsup: als ik een andere ecm in mijn kymco zet rijdt hij ook 70, alleen had ik dat laatst gedaan en toen was het ff peentjes zweten toen de gendarmerie 2 jonge gassies van de weg plukten om ff op het rollenbankie plaats te nemen met het snorretje, gelukkig kon ik doorrijden 8-) ik heb thuis gelijk de standaard ecm er weer op gezet want ik heb er geen zin in als dat lor in beslag genomen word, het is veel te makkelijk ;) ik heb er ook zo'n etalage raam voor, alleen als het miezert is dat lastig, maar dan spuit ik hem lekker in met autowas, dan loopt het er zo weer af :clap:
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door gewoonrobert »

Ik was van de week nog even onderdak bij het ketenbeslaghuis van de politie Groningen en daar stonden snorscootertjes genoeg (waarschijnlijk allemaal zo'n ECM) ook een leuke Harley trouwens en mooie auto`s
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door T-T »

Een kennis was laatst gelaserd met zijn snor, hij reed 67 km. hij heeft al een dagvaarding binnen, w.s. flinke douw en snor in de pers :kwaad:
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door gewoonrobert »

Vrijwel direkt nadat ik er een paar km op had gereden ging die defect, de V-riem die de koppeling aandrijft kreeg een klein beetje olie door een lekke kering en begon door te slippen. Opgehaald en onder garantie gerepareerd en nu? Lekker genieten van dit kleine handige motorscootertje. :mrgreen: Zo gemakkelijk als je met deze door het verkeer gaat is gewoon een genot.
Foto1049.jpg
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door Propper »

gewoonrobert schreef:.... en ik ben sinds gisteren van baas veranderd. Mijn nieuwe baas heet Gewoonrobert en ik mag in de garage naast een Harley Davidson staan. Op de foto ziet u naaste de rode Honda ook nog een Yamaha Neo's staan deze gaat met pensioen dus wie er belang bij heeft doe maar een goed bod.

Afbeelding
STAAT DEZE NOG TE KOOP ROBERT?
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door gewoonrobert »

Als je de blauwe Yamaha Neos bedoeld, ja die is nog te koop. Oja tot komende zondag daarna is die uit de verkoop en krijgt die een metamorfose :D
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: een Honda Vision NSC 110

Bericht door gewoonrobert »

Zojuist eens even het verbruik van de rooie honda vision uitgerekend en ik kwam uit op 1:34 niet verkeerd dacht ik en zeker met mijn pittige rijstijl en veel korte stukjes, dus veel remmen en optrekken. Volgens Honda moet ie 1:52 lopen maar dat vond ik bij voorbaat al erg zuinig is vast gemeten met windkracht 8 voor de wind met een koreaantje erop van rond de 50kilo :D tot nu toe erg goed te spreken over het verbruik.

[Yamaha Neo's is verkocht]
Gesloten