~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

te koop rooster en tank kap

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

te koop rooster en tank kap

Bericht door knightrod »

ik heb een paar roosters te koop voor v-rod, ze zijn zwart ik heb er 50 euro voor betaald en daar kun je ze ook voor af halen per post komen er kosten over heen en die zijn voor jou rekening.
ook heb ik nog een tank kap te koop voor een v-rod hij heeft een alu kleur en er zit een klein deukje in wel voor zien van een H.D logo,voor 60 euro is hij ook af tehalen.
wou er altijd nog wat mee doen een ander modelletje van maken, nooit geen tijd voor gehad.
de roosters voor komen ook dat blad en stenen je radiator beschadigen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door knightrod op 14 aug 2013 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: te koop rooster en tank kap

Bericht door knightrod »

Groningen schreef:Moi, hoe rijdt je nieuwe bike?
Heb jouw advertentie verplaatst naar de forum Marktplaats.
bedankt, de nieuwe bike rijdt prima ook al zou je zeggen het is de zelfde fiets als een NRS maar dit rijdt toch anders.
in de bochten meer grond speling om dat de steppen hoger zitten, ik heb er nu nog steppen op maar ik wacht op kleine tre plakjes .
ik moet iets meer steun hebben onder mijn slecht voet om het zo maar tezeggen.
Gesloten