~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door PS RoadKing »

roefel schreef:Heb onderdelen gekocht voor een vriend omdat ik zijn harley ging repareren . Maar die heeft een accident gehad op zijn werk . die zal voor lange tijd niet meer te been zijn en wou absoluut niet meer dat ik zijn bike repareer.Dus heb ik alle onderdelen terug gebracht naar de winkel . maar heb mijn geld niet teruggekregen maar wel waardebonnen. Dus ik probeer die nu te verkopen om de schade te beperken. Ik had dat geld zelf voorgeschoten . Dom van me.
grtz roefel
lekkere vriend zeg....mag dan wel pech hebben met zijn accident, maar ik vind het, en dan zeg ik het nog netjes, niet fatsoenlijk dat hij jou laat opdraaien voor de kosten
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Rico »

+1
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Scrooge »

Rico schreef: HOG is Harley Owners Group, de meeste hd dealers sponsert zo'n groep geloof ik.
Aan elke officiële dealer is een HOG chapter verbonden. In hun franchise overeenkomst is vastgelegd dat een dealer een eigen HOG chapter moeten hebben. Ze kunnen een bestaand chapter overnemen (bij overnemen van een dealership) of een eigen chapter starten.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Rico »

:toppie:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60336
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Gerry »

Rico schreef: HOG is Harley Owners Group, de meeste hd dealers sponsert zo'n groep geloof ik.
Scrooge schreef:Aan elke officiële dealer is een HOG chapter verbonden. In hun franchise overeenkomst is vastgelegd dat een dealer een eigen HOG chapter moeten hebben. Ze kunnen een bestaand chapter overnemen (bij overnemen van een dealership) of een eigen chapter starten.
Nou, ook dat gaat in amsterdam niet van een leien dakje ;) :roll:
daar zijn ze de tent uit gejaagd
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door PS RoadKing »

daar is overigens in mei 2016 een nieuw HOG Chapter voor in de plaats gekomen: Capital Amsterdam Chapter, en gekoppeld aan de dealer
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60336
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Gerry »

PS RoadKing schreef:daar is overigens in mei 2016 een nieuw HOG Chapter voor in de plaats gekomen: Capital Amsterdam Chapter, en gekoppeld aan de dealer
Ja ze moeten wat ,, dat is nu 15 man geloof ik
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door Scrooge »

PS RoadKing schreef:daar is overigens in mei 2016 een nieuw HOG Chapter voor in de plaats gekomen: Capital Amsterdam Chapter, en gekoppeld aan de dealer
Amsterdam Chapter was ook gekoppeld aan de dealer. Maar van wat ik gehoord heb, was die samenwerking van begin af aan "gespannen". In feite hadden ze in Rotterdam een soortgelijke uitdaging maar volgens mij zijn ze daar vanaf dag 1 met een nieuw chapter begonnen. Maar dat weet Pieter mogelijk.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: 2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door PS RoadKing »

Toen de Rotterdamse HD dealer motorhuis Safe in 2009 failliet ging had het Rotterdam Chapter geen sponsor en tehuis meer; Pietersen US Cars wilde dat dealerschap wel overnemen maar HD BLX wilde geen dealer die ook autohandelaar was; Pietersen heeft toen wel het Rotterdam Chapter om de hoek een clubhuis aangeboden en tussen het Rotterdan Chapter en Pietersen is nu een soort dealer-chapter verhouding, net als bij de hog; toen in 2012 het HD dealerschap voor Rotterdam door de broers de Graaf werd opgevuld in Nieuwerkerk a/d IJssel moest daar ook een officieel Hog Chapter aan vast worden gekoppeld en dat heet, omdat de naam Rotterdam Chapter dus al bestaat, Worldport Chapter, daarnaast heb je in Rotterdam ook nog 010, een groep vnl HD rijders die zich niet aan een dealer willen binden;
Soms wel wat gedoe met die Chapters zoals Chapter den Haag dat ineens stuurloos ronddobberde toen de dealer in Den Haag omviel en niet meer zou worden opgevuld, bij de andere dealers konden ze niet terecht want een dealer mag geen twee chapters hebben en ze wilden niet opgenomen worden in bestaande hog chapters , dus nu is het een alleenstaand (Facebook) kluppie geworden onder de naam AMTC american motorcycle touring club
roefel
Forum Member
Forum Member
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jan 2017 17:56

2 waardebonnen voor hd winkel americanlifestyle te koop

Bericht door roefel »

is verkocht :)
Gesloten