~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Corsica 2015

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Plaats reactie
CasN
Forum Member
Forum Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 27 nov 2013 19:47
Zo ja, wat voor type: Rocker
Bouwjaar: 2010
Contacteer:

Corsica 2015

Bericht door CasN »

Ook wij hebben geboekt, een week op Corsica cruisen. We (8 mannen) gaan met de trein op en neer naar Livorno, dan met de boot over.
Op het midden van het eiland hebben we een 8 persoons huis gehuurd en aangezien het nog geen hoogseizoen is, eind juni, vallen de kosten daarvoor erg mee (75,= pp).
De trein ook vanwege de tijd, we willen zoveel mogelijk tijd doorbrengen op het eiland, heb je daar wel nodig. Ben daar een paar jaar geleden geweest en heb eigenlijk nauwelijks rechte wegen kunnen ontdekken toen :mrgreen: Had toen niet genoeg tijd omdat we met de motor naar Livorno waren gereden en terug ook de motor via Toulon. Een prachtige route maar wel elke dag op doortocht. Deze keer weer eens vanuit een plek elke dag een deel van eiland onderzoeken
Als er nog mensen tips hebben,altijd welkom :thumbsup:
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27686
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Corsica 2015

Bericht door Heppie »

Geweldig daar starte in 2013 de Tour heb genoten van de mooie beelden van Corsica,heb er spijt van dat ik daar nooit ben geweest,zal er nu nooit meer van komen.
Dat word groot genieten,dat weet ik zeker :thumbsup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Ingeborg
Forum Member
Forum Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 29 mei 2014 19:08
Zo ja, wat voor type: XLH 1200
Bouwjaar: 1997

Re: Corsica 2015

Bericht door Ingeborg »

Woww dat klinkt goed Cas !
Veel plezier en lekker eten daar op Corsica :thumbsup:
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: Corsica 2015

Bericht door Lazy Jack »

Klinkt leuk Cas :thumbsup:

Ik kan je niet op weg helpen, maar alvast veel plezier met de voorpret ;)
Gebruikersavatar
paulP
Forum Member
Forum Member
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 jun 2013 17:21
Zo ja, wat voor type: Roadking
Bouwjaar: 1994

Re: Corsica 2015

Bericht door paulP »

Ga naar Bonifacio en daar boven heb je een oude Kazerne van het legion staan tenminste wat er van over is gebleven , misschien zie je mijn naam nog staan ergens in gegriefd. Corse is een mooi en woest land veel scherpe bochten zonder aanduiding van te voren ,en de koeien lopen op de openbare weg, dus wel uitkijken aldaar. Veel plezier met jullie vakantie ..
Aut viam inveniam, aut faciam
Plaats reactie