~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
error
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
Re: error
Dat bedoel ik. Er zijn ook mensen die gewoon doorgaan en dus stroom nodig hebben, jij woont ook in een gat, wij in het centrum van de wereld, hier houd het leven niet op na sesamstraat.Bart schreef:Midden in de nacht??? Dan lig ik in m'n bed, offline :thumbsup:
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
- Bart
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
- Bouwjaar: 2001
- Contacteer:
Ik woon in een gat ? wij zitten hier meer in het midden van het land hoor. Maar laat maar zitten want dit is weer zinloos.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
- Dr.Votec
Ik heb het niet over het midden maar het centrum, en niet van Nederland, daar zijn we de hoofdstad al van, maar van de wereld.Bart schreef:Ik woon in een gat ? wij zitten hier meer in het midden van het land hoor. Maar laat maar zitten want dit is weer zinloos.
- Scrooge
- Forum Admin
net zo goed als jij je batterijen moet verwisselen (en dus je telefoon tijdelijk helemaal uit moet zetten) kan je voor een iPhone een powerbank meenemen; hoeft je iPhone niet eens uit.Dr.Votec schreef:Bij zo'n leipe appel moet je een oplader meesjouwen en ergens stroom zien te krijgen, of god weet wat. Heb altijd 1 of 2 reserve accu's mee, dingen zijn hartstikke plat, merk je niet eens, ideaal.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
- Dr.Votec
Gut, dat kan je voor elk toestel, zelfs voor een windhoos telly. Maar vier accus nemen nog niet zoveel ruimte in als 1 powerbank, en aangezien we bikers zijn is ruimte schaars en zo'n accu veel handiger toch.Scrooge schreef:net zo goed als jij je batterijen moet verwisselen (en dus je telefoon tijdelijk helemaal uit moet zetten) kan je voor een iPhone een powerbank meenemen; hoeft je iPhone niet eens uit.Dr.Votec schreef:Bij zo'n leipe appel moet je een oplader meesjouwen en ergens stroom zien te krijgen, of god weet wat. Heb altijd 1 of 2 reserve accu's mee, dingen zijn hartstikke plat, merk je niet eens, ideaal.
- Gerry
- Moderator
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Ik vroeg het gister al, maar waarom werkt dat Quoten hier niet bij helpdesk Oscar ??
jij zet ze er een voor een weer goed in, maar hoe kan dat alleen hier nou niet werken
jij zet ze er een voor een weer goed in, maar hoe kan dat alleen hier nou niet werken
- mr_brakke
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: FLTRX
- Bouwjaar: 2016
hahahahaha die Votec....Dr.Votec schreef:ij woont ook in een gat, wij in het centrum van de wereld
woont in een betonrotflat in Amstelveen
omdat zijn geliefde 020 is overgenomen door toeristen, yuppen en allochtonen ..
... het is toch eigenlijk best wel erg triest.
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
- Gerry
- Moderator
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Nou ja,, wij wonen gelukkig niet achter in de poldermr_brakke schreef:hahahahaha die Votec....Dr.Votec schreef:ij woont ook in een gat, wij in het centrum van de wereld
- mr_brakke
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: FLTRX
- Bouwjaar: 2016
nee jij woont achter het poldermeerster plein..hihihihi..... dussssssGerry schreef:Nou ja,, wij wonen gelukkig niet achter in de poldermr_brakke schreef:hahahahaha die Votec....Dr.Votec schreef:ij woont ook in een gat, wij in het centrum van de wereld
- for those about to rock ... -