~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Gerry »

wout.bij schreef:en ook een beetje van de laatste 1340 shovels. :proost:
Nou dat vind ik helemaal rampen dingen, die AMF troep was al niks toen het nieuw was ..
Maar jij vind knutselen en sleutelen blijkbaar leuk , en ik probleemloos rijden
en ik vind een paar van je vorige projecten ook leuk hoor en knap gemaakt ook
maar ik heb daar allemaal geen zin in ,
net als je motor nu ,, voetkoppeling/handversnelling .. het worden van die rijdende projecten
op een gegeven moment is het niet meer bruikbaar anders als 1x per maand met een hoop gedoe even naar een evenementje in de buurt
maar ja , zo doen we onze hobby allemaal op een andere manier Wout Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
wout.bij
Forum Member
Forum Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 08 jan 2015 11:53
Zo ja, wat voor type: softail
Bouwjaar: 1992

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door wout.bij »

klopt gerry, zo rijd een ieder op zijn eigen manier, maar effe voor alle duidelijkheid, ik rijd niet van evenementje naar evenementje, aan het eind van het seizoen heb ik er 10 tot 12000km bij op de teller, hangt bij mij wel een beetje van het weer af, dat wel weer, en die 1340 shovels waren gewoon goede motoren, in ieder geval beter dan de eerste tc motoren, :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Gerry »

wout.bij schreef:klopt gerry, zo rijd een ieder op zijn eigen manier, maar effe voor alle duidelijkheid, ik rijd niet van evenementje naar evenementje, aan het eind van het seizoen heb ik er 10 tot 12000km bij op de teller, hangt bij mij wel een beetje van het weer af, dat wel weer, en die 1340 shovels waren gewoon goede motoren, in ieder geval beter dan de eerste tc motoren, :lol: :lol: :lol:
Nou ik nodig je van harte uit om op zaterdag middag een uurtje of 2 met mij en votec hier door amsterdam te rijden
met die koppeling en handversnelling
ik denk dat je na een half uurtje huilend vraagt of we je alstublieft naar de snelweg willen brengen :lol: :lol:
nou ja laat ook maar :lol: :lol:
jij vind het leuk en dat is het belangrijkste :thumbsup:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Dr.Votec »

wout.bij schreef:klopt gerry, zo rijd een ieder op zijn eigen manier, maar effe voor alle duidelijkheid, ik rijd niet van evenementje naar evenementje, aan het eind van het seizoen heb ik er 10 tot 12000km bij op de teller, hangt bij mij wel een beetje van het weer af, dat wel weer, en die 1340 shovels waren gewoon goede motoren, in ieder geval beter dan de eerste tc motoren, :lol: :lol: :lol:
Hebben het dan wel over Harley's??????
Gerry schreef:
wout.bij schreef:klopt gerry, zo rijd een ieder op zijn eigen manier, maar effe voor alle duidelijkheid, ik rijd niet van evenementje naar evenementje, aan het eind van het seizoen heb ik er 10 tot 12000km bij op de teller, hangt bij mij wel een beetje van het weer af, dat wel weer, en die 1340 shovels waren gewoon goede motoren, in ieder geval beter dan de eerste tc motoren, :lol: :lol: :lol:
Nou ik nodig je van harte uit om op zaterdag middag een uurtje of 2 met mij en votec hier door amsterdam te rijden
met die koppeling en handversnelling
ik denk dat je na een half uurtje huilend vraagt of we je alstublieft naar de snelweg willen brengen :lol: :lol:
nou ja laat ook maar :lol: :lol:
jij vind het leuk en dat is het belangrijkste :thumbsup:
Half uurtje????? :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
wout.bij
Forum Member
Forum Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 08 jan 2015 11:53
Zo ja, wat voor type: softail
Bouwjaar: 1992

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door wout.bij »

hahaha je kan er mee overweg of niet, jullie blijkbaar niet dus, en ik denk zo dat jullie er ook nog nooit mee hebben gereden, dus waar praat je over :shutup2: :shutup2: :shutup2:

en what the fuck, je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn plezier in Amsterdam ga rondtoeren, niet met en niet zonder voetkoppeling :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Gerry »

wout.bij schreef:hahaha je kan er mee overweg of niet, jullie blijkbaar niet dus, en ik denk zo dat jullie er ook nog nooit mee hebben gereden, dus waar praat je over

:lol: :lol: Nou nu onderschat je me toch Wout, zelfs met 3 systemen wel is gereden .
het kantel systeem , gewone voetkoppelin, en een koppelings handel op de schakel stang.
En ik kan er wel mee rijden das geen enkel probleem,, maar ik vind het gewoon niks
onhandig en niet praktisch
wout.bij schreef:en what the fuck, je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn plezier in Amsterdam ga rondtoeren, niet met en niet zonder voetkoppeling :lol: :lol: :lol:

Nee dat lukt ook niet , ook jou niet ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
wout.bij
Forum Member
Forum Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 08 jan 2015 11:53
Zo ja, wat voor type: softail
Bouwjaar: 1992

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door wout.bij »

nou laat ik effe verstek gaan, wat bedoel je met een kantelsysteem, is dat hetgeen wat met een mousetrapp gebeurt of zoiets?
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Gerry »

wout.bij schreef:nou laat ik effe verstek gaan, wat bedoel je met een kantelsysteem, is dat hetgeen wat met een mousetrapp gebeurt of zoiets?
gewoon wat op een WLA/C zit
dus die je in moet trappen om hem te laten rijden ,
weet niet eens wat jij heb, net als een auto toch, gewoon op laten komen
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Gerry »

oplaten komen
Afbeelding

kantelsysteem
Afbeelding

Afbeelding

nou ik vind het alle 3 niks ;)

maar nogmaals ,, als jij het leuk vind, dan is het toch prima :lol: :lol:

net als ik een hardtail niks vind, grappig als ik er een zie staan maar ik zou het voor niks niet willen hebben
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings

Bericht door Dr.Votec »

wout.bij schreef:hahaha je kan er mee overweg of niet, jullie blijkbaar niet dus, en ik denk zo dat jullie er ook nog nooit mee hebben gereden, dus waar praat je over :shutup2: :shutup2: :shutup2:

en what the fuck, je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn plezier in Amsterdam ga rondtoeren, niet met en niet zonder voetkoppeling :lol: :lol: :lol:
Zo bijzonder is dat niet, denk dat de halve wereld er wel eens mee gereden heeft. Is gewoon een onhandig systeem en zwaar achterhaald. Maar ja als je zo nodig wat anders moet.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Plaats reactie