~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
- mr_brakke
- Active Member
- Berichten: 5019
- Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
- Zo ja, wat voor type: FLTRX
- Bouwjaar: 2016
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Goed bezig dat HD... ben echt oprecht benieuwd naar die nieuwe modellen
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
- Rico
- Active Member
- Berichten: 21412
- Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
- Zo ja, wat voor type: Fatboy
- Bouwjaar: 1999
- Locatie: Boondocks
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
I may not change the world but i'm gonna leave a scar
I may not change the world but i'm gonna leave a scar
- bazz
- Active Member
- Berichten: 18411
- Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
- Zo ja, wat voor type: Rt
- Bouwjaar: 1999
- Locatie: eerste brug links
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
van mij hadden ze hem in de kist mogen laten
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Deze heb ik gisteren gereden (kennelijk als eerste in de Benelux :thumbsup: ).
Qua uiterlijk kan ik alleen maar zeggen dat geen enkele foto (ook deze niet) hem recht doet.
Qua rijden kan ik er aan toevoegen dat hij echt heeeeeel erg goed rijdt en dat de bochten een kwestie van (snel) wennen zijn...
Dit wordt mijn eerste Harley :D .
Qua uiterlijk kan ik alleen maar zeggen dat geen enkele foto (ook deze niet) hem recht doet.
Qua rijden kan ik er aan toevoegen dat hij echt heeeeeel erg goed rijdt en dat de bochten een kwestie van (snel) wennen zijn...
Dit wordt mijn eerste Harley :D .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Street Warrior
- Active Member
- Berichten: 592
- Lid geworden op: 17 jul 2017 21:48
- Zo ja, wat voor type: Street 750
- Bouwjaar: 2017
- Locatie: Rose Valley
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Ja dat ziet er dan weer gelikt uit vergeleken bij die hondekop
Screw it, Let's Ride
- Observer
- Active Member
- Berichten: 1780
- Lid geworden op: 23 dec 2013 20:23
- Zo ja, wat voor type: R1250GS
- Locatie: Catalunya
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Leuk man! Ach weet je, er lopen er hier altijd een paar (mee) te brullen voordat het nieuwe spul in de showroom staat. Ik kan altijd pas een oordeel vellen als ik die nieuwe modellen in het echt heb mogen aanschouwen! D'r zal er vast wel 1 tussen zitten die ik wel kan waarderenmarcelt schreef:Deze heb ik gisteren gereden (kennelijk als eerste in de Benelux :thumbsup: ).
Qua uiterlijk kan ik alleen maar zeggen dat geen enkele foto (ook deze niet) hem recht doet.
Qua rijden kan ik er aan toevoegen dat hij echt heeeeeel erg goed rijdt en dat de bochten een kwestie van (snel) wennen zijn...
Dit wordt mijn eerste Harley :D .
`Of ik vind een weg, of ik maak een Weg´
- tonnetje
- Forum Member
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 03 jun 2013 12:38
- Zo ja, wat voor type: Softail slim m8
- Bouwjaar: 21
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Enigste mooie is de lowrider
Maar die koop ik toch niet want ik rij nooit
Maar die koop ik toch niet want ik rij nooit
IMPORT DRENTH
air-cooled milwaukee twins the dying breed,
now steppin blind in the future with the milwaukee M8
air-cooled milwaukee twins the dying breed,
now steppin blind in the future with the milwaukee M8
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Toen ik de eerste foto's zag dacht ik 'het wordt een Slim'.
Daarna zag ik ze 'naast' elkaar in de showroom en dacht ik 'Slim of Fat Boy', kan allebei.
Toen de Fat Boy gereden en ik was verkocht.
Wat betreft die koplamp bekleding (of hoe je het ook noemen wilt) die lijkt op iedere foto groter dan hij werkelijk is.
Dat was ook een beetje wat ik op de foto niet mooi vond maar als je er naast staat dan is hij veel minder prominent aanwezig.
Niet zoals, om maar eens een voorbeeld te noemen, de Indian Chief Classic...
Al met al is het gewoon een bijzondere motor (vind ik) die ik heerlijk rustig kan gaan rijden.
En voor het flitsender werk pak ik mijn Thruxton R
Daarna zag ik ze 'naast' elkaar in de showroom en dacht ik 'Slim of Fat Boy', kan allebei.
Toen de Fat Boy gereden en ik was verkocht.
Wat betreft die koplamp bekleding (of hoe je het ook noemen wilt) die lijkt op iedere foto groter dan hij werkelijk is.
Dat was ook een beetje wat ik op de foto niet mooi vond maar als je er naast staat dan is hij veel minder prominent aanwezig.
Niet zoals, om maar eens een voorbeeld te noemen, de Indian Chief Classic...
Al met al is het gewoon een bijzondere motor (vind ik) die ik heerlijk rustig kan gaan rijden.
En voor het flitsender werk pak ik mijn Thruxton R
- Gerry
- Moderator
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Re: 2018 lijn: Dyna is dood, leve de Softail (?!)
Die vind ik ook heel leuk/mooimarcelt schreef: En voor het flitsender werk pak ik mijn Thruxton R
(En hoe zo rustig rijden met die HD..?? daar kun je heus wel gas mee geven hoor ....dat is een of ander vooroordeel waar veel collega motorrijders zich in verslikken)