~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

FXDB Dyna Street Bob (2007) te koop

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Plaats reactie
the_tothfather
Forum Member
Forum Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2023 11:39
Zo ja, wat voor type: Street Bob
Bouwjaar: 2007

FXDB Dyna Street Bob (2007) te koop

Bericht door the_tothfather »

Ik verkoop mijn Harley Davidson FXDB Dyna Streetbob uit 2007 omdat ik een andere motor wil. De motor loopt als een zonnetje, is goed onderhouden. Er staat nu oongeveer 47000km op de teller, nooit problemen gehad. De motor is matt zwart en heeft forward controls, alle lichten zijn blacked out, er zit een schermpje op wat makkelijk verwijdert kan worden evenals een bagagedrager en een additioneel zadel voor 2 personen. De motor heeft een Vance & Hines uitlaat en een Screaming Eagle luchtfilter. Er zit verder nog een ander stuur op, nieuwe koplamp en spaakwielen. De spiegels zijn ook nieuw, maar ik heb de originele spiegels nog.Er zit een USB oplader bij voor je telefoon. Sissybar kan in overleg overgenomen worden.

Het is een motor met een 5HD chassisnummer!

https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1979907262
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: FXDB Dyna Street Bob (2007) te koop

Bericht door Scrooge »

Topic verplaatst naar "van de markt gehaald"; MP advertentie is verlopen.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Plaats reactie