~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Video European Bike Week 2013

Deel hier je "On the Road" belevenissen, kort of lang, gedenkwaardig of niet.... sterke verhalen zijn natuurlijk "toegestaan". Maar onthoud: zonder foto's is het niet gebeurd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Video European Bike Week 2013

Bericht door Electrawillem »

Back in town na een kleine 3000 km on the road in 8 dagen, met uiteraard een bezoekje aan de European Bike Week in Faak.
Hier een kleine video compilatie met wat sfeerbeeldjes die ik heb opgenomen in afgelopen week ! Enjoy :proost:

http://youtu.be/GUIJVGfEHmA
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: Video European Bike Week 2013

Bericht door T-T »

Welkom terug Willem enne...leuk filmpje :clap:
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Video European Bike Week 2013

Bericht door Gerry »

Gaaf filmpie weer ..Willem :thumbsup:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Homer
Active Member
Active Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 18 jun 2013 21:30
Zo ja, wat voor type: FLHTCUI
Bouwjaar: 2003
Locatie: Kruikenstad

Re: Video European Bike Week 2013

Bericht door Homer »

Uit en thuis met passagier 3500 Km gereden waarvan 3000 met 28 graden en veel zon, en ongeveer 500 Km onder water, dit laaste was met naar huis rijden, zo nat dat we maar een extra overnachting ingelast hebben.

Verder mag er wat mij betreft wel wat meer blood achter op de motor met temp van 30+, marja het blijft een HOG treffen, burnouts ook eigenlijk niet gezien, of op de verkeerde plek geweest, het traject is ook zo verrekte lang :lol: . Het wordt er wel steeds drukker, het einde kwa bezoekkers moet volgens mij onderhand in zicht komen.

Gasthoff alweer geboekt voor volgend jaar, ja!, ik ga weer, alleen gezien de onderwaterervaring, maar weer met auto en aanhanger, het heet niet voor niets het european trailer treffen ;)
Homer groet u !
Gebruikersavatar
Rocker
Forum Member
Forum Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:04
Zo ja, wat voor type: Softail Rocker
Bouwjaar: 2009
Contacteer:

Re: Video European Bike Week 2013

Bericht door Rocker »

Mooie film :thumbsup:
Lets rock the road!!
Ride a black Harley Davidson Rocker
http://rocker-rides.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Re: Video European Bike Week 2013

Bericht door Electrawillem »

Homer schreef:Gasthoff alweer geboekt voor volgend jaar, ja!, ik ga weer, alleen gezien de onderwaterervaring, maar weer met auto en aanhanger, het heet niet voor niets het european trailer treffen ;)
Ik zat zoals gebruikelijk met mijn tentje op camping Anderwald.
Voor mij dus geen pension en zeker geen campers, trailers en meer van die ongein. :shoot:
Aangezien ik er sinds 2007 niet meer was geweest, Donderdag voor de kat z'n onderdelen naar Drobolach gelopen, omdat daar normaal gesproken de MC's hun tenten en party's hebben. Helaas pindakaas. Alles was er weg. Alleen bij de Burn-out bar bij Arneitz was nog wat action, maar verder erg slappe boel. Ik denk ik dat maximaal 2 burn-outs heb gezien in die week ! :lol:
De hele week maar 1 keer in Harley Village geweest voor een paar bands ( Not the Bride en Ultimate Eagles ), maar het optreden van Stahlzeit in Arneitz was toch wel voor velen het hoogtepunt van het event.
Na 4 keer Faak denk ik dat het voor mij nu genoeg is geweest. Het begint inderdaad een trailer en camper treffen te worden, en t.o.v. 10 jaar geleden is er nog weinig van over. Het begint meer en meer op de European HOG rally in Port Grimaud te lijken. :shutup2:
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Plaats reactie