Echt wel virus7
~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
Motor
- Willem
- Forum Member
- Zo ja, wat voor type: FXD
- Bouwjaar: 1997
Re: Motor
Mijn heftafel stond ook niet thuis dus die moest ook even gehaald worden.
Onwetend van wat er allemaal ging komen vond ik dat ik al mooi een eind opweg was, onnozelaar die ik ben…
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Willem
- Forum Member
- Zo ja, wat voor type: FXD
- Bouwjaar: 1997
Had nog voor het idee dat ik iets aan het originele blok ging doen deze Super E gekocht en met de belofte dat dit een goed exemplaar zou zijn me al vlot in de zak gescheten voelde toen ik de verpakking opende en dit met backfire versmeerde ding uit het doosje haalde.
Toen dacht ik van een beetje schoonmaken en een revisieset kopen dat het wel goed zou komen.
Online gekeken wat ze hier voor een revisieset rekenden had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen.
Uiteindelijk dezelfde set op alieX besteld, precies dezelfde set en dezelfde foto’s op de sites.
Leergeld.
Toen dacht ik van een beetje schoonmaken en een revisieset kopen dat het wel goed zou komen.
Online gekeken wat ze hier voor een revisieset rekenden had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen.
Uiteindelijk dezelfde set op alieX besteld, precies dezelfde set en dezelfde foto’s op de sites.
Leergeld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: shovel
- Bouwjaar: 1979
de alie is soms zo slecht nog niet hoor