~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Windscherm dyna

Als je gevonden hebt wat je zocht, laat het dan even weten. Verplaatsen we het hier naar toe. Hetzelfde geldt voor topics waar 3 maanden niet meer op gereageerd is.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27687
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Windscherm dyna

Bericht door Heppie »

Ben er ook nog steeds heel blij mee en al de negatieve reacties van vrouwen zitten achter de ramen en homo of lelijk nou laat ze maar lullen,het rijd zo veel prettiger en als ik wil rij ik met het grootste gemak uren 150 met vizier open en zonder wind en dan nog maar te zwijgen als het regent ook dat is een groot verschil .
Als ik hem er eens af heb mis ik hem echt,veel plezier er mee Ger goed gedaan we hoeven ons voor niemand meer te bewijzen Laat de rest maar aan moderen :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Heppie op 21 sep 2013 15:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
AJV
Forum Member
Forum Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 jun 2013 16:47
Zo ja, wat voor type: FXDF/883R
Bouwjaar: 2009

Re: Windscherm dyna

Bericht door AJV »

Zou liever met zo"n scherm rijden,dan met een zo'n Glide,oid...
Heb ook wel eens zitten kijken,maar als echt rijksweg daggie word pak Ik wel een andere motor...
Ken ook paar gasten die hebben een soort van plaid of matje op hun stuur gemaakt,staat ook wel grappig en werkt nog ook als soort van wind breker...
Groet,AJ
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60365
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Windscherm dyna

Bericht door Gerry »

ik ben er ook blj mee ... en voor de mensen die er een willen
ze staan er vaak genoeg op
voor fatboy en roadking wordt je er mee dood gegooid
en sportster en dyna van voor 2006 ook, alleen die wij hebben met voorvorkpoten van 49mm dat is iets moeilijker
en ik wou niet heel veel geven .. voor tussen de 200 en de 250 heeft er al een paar keer 1 op gestaan
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: Windscherm dyna

Bericht door Rico »

Tja, echt mooi vind ik het ook niet, maar als je er zoveel méér rijplezier door krijgt denk ik, gewoon doen !!
Het gaat mij om het plezier dat ik beleef en niet om hoe geweldig een ander m'n bike er vindt uitzien.
Denk dat ik ook maar es ga kijken naar eentje voor m'n fatboy,(dan wél een die er gemakkelijk op en af te doen is), gewoon om es te proberen.
Moet natuurlijk geen vermogen gaan kosten :mrgreen:
Veel plezier ermee Ger :thumbsup:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
fransgvk
Forum Member
Forum Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 02 jun 2013 20:06
Zo ja, wat voor type: FXDB
Bouwjaar: 2006
Locatie: Deurne
Contacteer:

Re: Windscherm dyna

Bericht door fransgvk »

Ik heb er ook zo één, in de zomer komt ie er nauwelijks op, maar in voor en najaar als het weer wat minder is, of als ik hele lange ritten maak zit ie er zó op. En als ik dan ergens ben en het is mooi weer en we gaan gewoon een ritje maken issie er ook zó weer af... Idem voor mijn tassen overigens. Nadeel is wel dat je in dat geval een grotere tent moet meenemen :-D
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Afbeelding
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: Windscherm dyna

Bericht door gewoonrobert »

Er zijn veel die het niet mooi vinden en daar sluit ik mij bij aan, de ene motor past het beter dan de ander een roadking of een heritage staat het gewoonweg beter. Maar ik weet zeker dat je er heel veel plezier van gaat krijgen Gerry en dat voor deze prijs? Geweldig toch zelf heb ik op beide 2 wielers een windscherm en bij de heritage vind ik hem niet mooi zonder dat ding, kan er wel af maar dan moet er veel meer af sissybar achterzitje etc.... veel plezier er mee Ger!!!
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60365
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Windscherm dyna

Bericht door Gerry »

gewoonrobert schreef: veel plezier er mee Ger!!!
Ja dank je wel , dat zal wel lukken ;)
en mooi of lelijk, ik vind het zelf ook niet mooi staan op een dyna
maar hij is er in 2 tellen op en af, dus je verpest je motor er voor de rest toch niet mee
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: Windscherm dyna

Bericht door gewoonrobert »

Ik hoor het vaak hoor Ger dat men een windscherm niet mooi vind en dat zeggen veelal de mensen die zelf de stroomkabels met ty-wrapes aan het stuur hebben hangen, maar de wind gaat mooi om me heen en als het regent zit ik comfortabel en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik tijdens regen op de Honda droger blijf dan op de Harley :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60365
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Windscherm dyna

Bericht door Gerry »

gewoonrobert schreef:nu moet ik eerlijk zeggen dat ik tijdens regen op de Honda droger blijf dan op de Harley :D
ja dat heb ik ook denk ik .. maar op de Scoot is het scherm nog iets hoger en de afstand tussen het scherm en de bestuurder is veel kleiner
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: Windscherm dyna

Bericht door gewoonrobert »

Dan hebben we niet hetzelfde schermpje op de Honda Ger ik kijk er namelijk net over heen, het is wel het originele windschermpje trouwens. Die op de Heritage heb ik eraf en net schoon gemaakt ding was zwart rood en bruin van de muggen.... :mrgreen:



[Windscherm gevonden gaat op slot]
Gesloten