~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Testing de Sony HDR-SA15 action Cam

Deel hier je "On the Road" belevenissen, kort of lang, gedenkwaardig of niet.... sterke verhalen zijn natuurlijk "toegestaan". Maar onthoud: zonder foto's is het niet gebeurd.
Gebruikersavatar
D&A
Active Member
Active Member
Berichten: 921
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:05
Zo ja, wat voor type: een donkere
Bouwjaar: 2014
Locatie: de ooit stille kempen

Re: Testing de Sony HDR-SA15 action Cam

Bericht door D&A »

Bart schreef:Mooi filmpje hoor Willem! Maar ik zie het nut niet zo van dit soort filmpjes, ben ik weer de enige waarschijnlijk :shock: wat moet je ermee? Ga je dan als je thuis bent met de hele familie kijken waar je geweest bent? Hoop gedoe om niks, sorry
Ik gebruik de cam enkel op vakantie, leuk om nadien een DVDtje van te maken met fotoos en het gefilmde.
Voor de rest heb je er inderdaad weinig aan. Kan mss wel handig zijn voor verzekeringskwesties.
Denk dat half rusland ermee rondrijd als je op youtube kijkt
Het is niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Re: Testing de Sony HDR-SA15 action Cam

Bericht door Electrawillem »

Tot slot nog een paar leuke rij fragmentjes opgenomen gistermiddag met de kamera op 120 beelden per seconde, dus super slowmotion. :clap:
De gehele video duurt 12:24 minuten, maar het slowmotion gedeelte start hier vanaf 7:44 minuten :mrgreen:

http://youtu.be/OJivdyoEj3s?t=7m43s
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Plaats reactie