~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Harley Amsterdam

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3834
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: Harley Amsterdam

Bericht door PS RoadKing »

De Wit schreef: de 50tigers met wat geld zijn nu weer geil van allerlei kleine oude en nieuwe sportautootjes .... :notworty:
grappig, dat zijn nou juist de auto's die ik als eerste de deur uit heb gedaan......
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60436
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Gerry »

De Wit schreef: Boterde ook niet eg tussen de dealer en sommige HOG & voormalige HOG leden van Harley World........ geen idee of die hier iets op het forum kwijt willen.
:
H.O.G Amsterdam, hadden begin vorig jaar een meningsverschil met Simone,, en die kwamen er volgens mij niet meer .
maar ze reageren er verder niet op geloof ik.
(ik weet wel wat er toen aan de hand was, maar zit verder niet bij die club, dus ik ga voor hun geen uitleg geven)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60436
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Gerry »

De Wit schreef: Vind het jammer voor hun en zal nu een stukkie verder moeten rijden voor mijn onderdelen..... iets verder zit Bertje, Taco, is ook goed. :toppie:
:notworty:
Ik haal al zo lang als ik hier woon alles hier om de hoek bij Appie >> http://www.riding-eagle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
1 mans zaakje aardige gozer en een goeie monteur.
nooit te beroerd om even iets uit te leggen als ik het zelf niet helemaal weet ..
en altijd snel met spullen bestellen,, hij heeft het bijna altijd de volgende dag.
zit op de aalsmeerweg 170 te aalsmeer
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60436
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Gerry »

Groningen schreef: Leuk zaakje Ger :toppie: Hij heeft een nieuwe Saxon staan. Hoe loopt het met dat merk Ger?
Hij was dealer voor NL van saxon, maar dat is in amerika gestopt (of failliet) weet ik veel.
maar de laatst heeft hij in 2016 verkocht.
Tis een monteur , Geen internet gozer.. die website en zijn FB daar doet hij niks aan..
(wat dom is denk ik, maar daar heeft hij geen kaas van gegeten)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4750
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Scrooge »

De Wit schreef:Jammer, kwam er regelmatig voor onderdelen, aardige lui. Maakten een mooie start en toen ging het volgens de geruchten langzaam al achteruit....
Boterde ook niet eg tussen de dealer en sommige HOG & voormalige HOG leden van Harley World........ geen idee of die hier iets op het forum kwijt willen.
Vanuit het bestuur van het Amsterdam Chapter / 13FF13 is leden gevraagd zich te onthouden van commentaar op dit faillissement op de bekende sociale media.

Facebook Amsterdam Chapter (https://www.facebook.com/Amsterdam-Chap ... 027191966/)
Amsterdam Chapter- Facebook.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4750
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Scrooge »

Vanmiddag geplaatst op Facebook (https://www.facebook.com/harleydavidsonamsterdam/)
HDA.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Lightracer
Forum Member
Forum Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 okt 2016 13:43
Zo ja, wat voor type: XL1200C
Bouwjaar: 2013

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Lightracer »

Vanuit het bestuur van het Amsterdam Chapter / 13FF13 is leden gevraagd zich te onthouden van commentaar op dit faillissement op de bekende sociale media.
Wellicht moeten we deze THREAD ook maar even wissen dan? Dit forum is toch openlijk te lezen (als ik me niet vergis) en komt op een bepaald moment ook in de zoekresultaten terecht van de googles e.d.
Ride it like you stole it!
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60436
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Gerry »

Vanuit het bestuur van het Amsterdam Chapter / 13FF13 is leden gevraagd zich te onthouden van commentaar op dit faillissement op de bekende sociale media.
Lightracer schreef:Wellicht moeten we deze THREAD ook maar even wissen dan? Dit forum is toch openlijk te lezen (als ik me niet vergis) en komt op een bepaald moment ook in de zoekresultaten terecht van de googles e.d.
Nou, wij hoeven niet aan Harley amsterdam, En ook niet aan de H.O.G. amsterdam verantwoording af te leggen .
dus iedereen mag hier schijven wat hij of zij er van vind.
En als dat moreel gezien een beetje binnen de perken blijft dan halen wij niks weg..
:hello:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4750
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Scrooge »

Beheerder Scrooge zegt:
Het bestuur van het Amsterdam Chapter vraagt het aan haar leden. Dit forum is niet gelieerd aan het Amsterdam Chapter, enig ander HOG Chapter, Harley-Davidson of een vertegenwoordiging van Harley-Davidson. Het forum is ook niet gelieerd aan enige MC of MTC, met uitzondering van SMOKING PISTONS.

Leden van dit forum doen uitspraken op persoonlijke titel. Admin, beheerders en moderators van dit forum weten redelijkerwijs niet of een lid van het forum eveneens lid is van, in dit geval, het Amsterdam Chapter. Tenzij het lid van het forum dit nadrukkelijk kenbaar heeft gemaakt. Zelfs dan is het forumlid niet aan te spreken op de inhoud van een bijdrage aan dit forum voor zolang deze bijdrage niet strijdig is met forumregels, regels van fatsoen of overige wetgeving.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4750
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Harley Amsterdam

Bericht door Scrooge »

Lightracer schreef:
Scrooge schreef:Vanuit het bestuur van het Amsterdam Chapter / 13FF13 is leden gevraagd zich te onthouden van commentaar op dit faillissement op de bekende sociale media.
Wellicht moeten we deze THREAD ook maar even wissen dan? Dit forum is toch openlijk te lezen (als ik me niet vergis) en komt op een bepaald moment ook in de zoekresultaten terecht van de googles e.d.
Ik heb je quote even aangevuld; dat was een quote uit een post van mij. Die post was een reactie op de vraag van De Wit.

Het forum is inderdaad openlijk te lezen, zoals ook opgenomen is in de forumregels.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Plaats reactie