~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Ben Saunders duikt in motoren

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Ben Saunders duikt in motoren

Bericht door Propper »

Eerste Voice of Holland winnaar ontwerpt eigen lijn voor Harley-Davidson Amsterdam.
[resizedimg]http://bin.snmmd.nl/m/m1fzddasrv27_ml.jpg[/resizedimg]
Harley-Davidson Amsterdam heeft een bijzondere samenwerking opgezet met Voice of Holland 2011 winnaar en chef tattoo Ben Saunders. De samenwerking ‘Ben Saunders voor Harley Amsterdam’ bestaat uit een ontwerp, dat Ben speciaal voor Harley-Davidson Amsterdam heeft gemaakt.

Het ontwerp zal toegepast worden op een gelimiteerd aantal kledingstukken en gadgets. Uiteraard zullen die spullen vervolgens alleen bij Harley Amsterdam beschikbaar zijn. Het ontwerp is geïnspireerd op maori tattoos en de belevingswereld van Harley, maar Saunders heeft er bijvoorbeeld ook zijn eigen kenmerkende diamant in terug laten komen.

Simone Bokma, eigenaresse Harley-Davidson Amsterdam: “ Als jong bedrijf zoeken we naar manieren om ons te onderscheiden en een breed publiek aan te trekken. We hebben expliciet voor Ben gekozen omdat hij perfect past bij de uitstraling van Harley Amsterdam. Hij is een van de beste zangers van dit moment met een geheel eigen stijl en is daarnaast ook nog eens super sympathiek en rijdt graag motor. Met deze ‘Ben Saunders voor Harley Amsterdam’ lijn hopen we, naast bestaande klanten, ook een nieuw publiek aan te spreken.

Ben Saunders: “Ik rij al jaren motor, op een Italiaan, maar droom al heel lang van een Harley. Toen Simone Bokma me benaderde was ik onmiddellijk enthousiast. Ik had ook al meteen ideeën over een ontwerp en na een paar schetsen hadden we het perfecte design te pakken. Wat dat is houden we nog even geheim, want we gaan het ook toepassen op een super coole bike voor mezelf, die ik helemaal aan het customizen ben.”

De ‘Ben Saunders voor Harley’-lijn zal bestaan uit een gelimiteerd aantal gesigneerde paintsets (tank + spatborden) voor motoren, kleding en gadgets en wordt half juni verwacht. Voor de goede orde, hij gaat dus geen motoren ontwerpen zoals andere media melden.

Bron:Motor.nl
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Ben Saunders duikt in motoren

Bericht door Gerry »

hij heeft al heel lang een DUCje monster
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Ben Saunders duikt in motoren

Bericht door Bart »

Ben toch wel benieuwd naar zijn idee over de ideale Harley, als je de site
van zijn tatooshop ziet, hij is best artistiek bezig.
Zijn muziek is een heel ander verhaal, nog nooit zulke slappe
hap gehoord terwijl hij wel een goede stem heeft.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: Ben Saunders duikt in motoren

Bericht door Propper »

Bart schreef:Ben toch wel benieuwd naar zijn idee over de ideale Harley, als je de site
van zijn tatooshop ziet, hij is best artistiek bezig.
Zijn muziek is een heel ander verhaal, nog nooit zulke slappe
hap gehoord terwijl hij wel een goede stem heeft.
Ben ook best nieuwsgierig naar alle Harley Ben items........ alleen zal er wel weer een fraai [schild]"Simone Prijskaartje"[/schild] aan komen te hangen :roll:
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Ben Saunders duikt in motoren

Bericht door Bart »

Is ook niet voor de gewone man bestemd zo'n BenHarley, zal toch snel een tien ruggen bovenop de nieuwprijs komen te liggen.
En dat voor een spuitset en een handtekening hahaha
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Plaats reactie