~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Nog meer nieuwe Harley’s

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Nog meer nieuwe Harley’s

Bericht door Propper »

Het houdt niet op!
[thumbnailpop]http://bin.snmmd.nl/m/m1mzvvjs2flr_ml.jpg[/thumbnailpop]
Ook nieuw in de collectie van Harley-Davidson is de Hard Candy Custom. Zoals te zien is op de foto is deze Harley gericht op de late jaren ’60. Foute metaalschilferlak, blinkend chroom en bijzondere stylingdetails zijn de kenmerken.

Over naar de Street Bob. Deze Amerikaan krijgt een ander uiterlijk, met nieuwe blacked-out vorkpoten en aandrijflijn, een ingekort achterspatbord met aan de zijkant gemonteerde kentekenplaat en geïntegreerde stoplicht/achterlicht/knipperlichten. De Sportster-lijn bevat in 2013 vijf modellen, plus de Sportster 1200 Custom Anniversary Edition. Alle Sportster-modellen komen dit jaar overigens met nieuwe kleuren op de markt.

Nu Harley-Davidson de aftrap voor de nieuwe modellen gemaakt heeft, wachten wij vol spanning op de andere merken. Laat 2013 maar snel beginnen!
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60340
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nog meer nieuwe Harley’s

Bericht door Gerry »

Scrooge schreef:De Bob is wel meer Bobber geworden. Helaas alleen met de rode metaalsplinters.

nou ik zie een accu deksel van voor 2006 een rond luchtfilter en voor de rest zie ik geen verschil
(die kent plaat aan de zijkant hebben ze daar al een paar jaar maar dat mag hiet niet) en die botsautotjes kleur wil je toch voor niks nog niet ???
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Nog meer nieuwe Harley’s

Bericht door Bart »

En zo maken ze elk jaar een "nieuw model" , een paar dingetjes opzoeken in het rommelhok, nieuw verfje en hoppetee we zijn er weer klaar voor om een paar van die dommeriken het allernieuwste model aan te smeren :thumbsup:
Joh wat maakt het uit, zolang er mensen intrappen is het toch prima.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60340
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nog meer nieuwe Harley’s

Bericht door Gerry »

ze zijn alle 3 van google streetbob 2013
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie