~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Scrooge is gestopt!!

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Gebruikersavatar
dockerdon
Forum Member
Forum Member
Berichten: 406
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:08
Zo ja, wat voor type: Softail FXSTC
Bouwjaar: 1988
Locatie: The Little House I Used To Live In

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door dockerdon »

Lazy Jack schreef:Nou moet ik zeggen dat ik gisteravond commentaar op Dockerdon heb gegeven en volgens mij is dat bericht ook weg.
Kan het zo snel niet terug vinden.
Maar ja als Dockerdon daar een probleem/ opmerking of opheldering over had/heeft kan hij dat zelf wel geven toch ?
Misschien was dat wel de aanleiding en als dat zo was, dan spijt me dat.
Nee ik heb niet geklaagd ofzo.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST" FZ
[[/b]
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door Lazy Jack »

dockerdon schreef:
Lazy Jack schreef:Nou moet ik zeggen dat ik gisteravond commentaar op Dockerdon heb gegeven en volgens mij is dat bericht ook weg.
Kan het zo snel niet terug vinden.
Maar ja als Dockerdon daar een probleem/ opmerking of opheldering over had/heeft kan hij dat zelf wel geven toch ?
Misschien was dat wel de aanleiding en als dat zo was, dan spijt me dat.
Nee ik heb niet geklaagd ofzo.
Nee, ik bedoelde als je problemen had met mijn opmerking/commentaar had je het wel bij mij gemeld verwacht ik en dat had Oscar zich niet aan hoeven trekken. Als dag de aanleiding is geweest (is ook maar een aanname).
Gebruikersavatar
dockerdon
Forum Member
Forum Member
Berichten: 406
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:08
Zo ja, wat voor type: Softail FXSTC
Bouwjaar: 1988
Locatie: The Little House I Used To Live In

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door dockerdon »

Nou dat zal wel niet denk ik.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST" FZ
[[/b]
Gebruikersavatar
Stef
Active Member
Active Member
Berichten: 4662
Lid geworden op: 01 jun 2013 13:02
Zo ja, wat voor type: FLHTC
Bouwjaar: 2003
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door Stef »

Ook ik sta ervan te kijken, Oscar in ieder geval bedankt voor al het harde werk wat je voor ons hebt gedaan (ik hoop dat je alle reacties nog wel ziet) zowel op de fora als op de weg met bv de avondrit. Nogmaals dank en wie weet ergens tot ziens :proost:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
Gebruikersavatar
T-T
Active Member
Active Member
Berichten: 8445
Lid geworden op: 01 jun 2013 18:01
Zo ja, wat voor type: Beemer
Bouwjaar: 2016
Locatie: Voorheen Amsterdam

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door T-T »

Begrijp er net als vele anderen geen sikkepit van, we zijn toch volwassen mensen? als je iets dwars zit lul je er toch over en loop je niet weg? Ik ben nog nooit ergens voor weg gelopen want sooner or later loop je tegen hetzelfde probleem aan maar dan ergens anders en moet je dan weer op de loop? Gooi het uit je systeem en drink een bierje dan ben je het kwijt, zo erg kan het toch niet zijn, op dit moment zit je nog steeds met dat probleem terwijl wij van niks weten, kom op man, los het op ga het jezelf nou niet moeilijk maken, de wereld is al moeilijk genoeg zonder problemen. Oscar als je dit leest (en ik weet bijna zeker dat je dat doet want je kunt het niet van je afzetten zonder dat je het opgelost hebt) kom op we praten er over en drinken gezellig een biertje met zijn allen. M.I. word je hier behoorlijk gerespecteerd als ik het zo lees, laat dan zien dat je ook voor jezelf op kan komen.
I've learned that pleasing everyone is impossible but pissing everyone off is a piece of cake

Het is zinloos mij te volgen, ik verdwaal zelfs onder de douche ;-)
Member of The Unwanted Ones ½% Club
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door trappertje63 »

Oscar het gaat je goed en heel veel dank voor je inzet en tijd :respect1:
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
Motje
Forum Member
Forum Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 09 jun 2013 00:29
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 2003

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door Motje »

Oscar, wat jammer dat er dingen voorgevallen of gezegd zijn die je je zo aantrekt. Ik heb je 1x live gezien op de KC en je maakte toen op mij een prettige en uiterst toegankelijke indruk. Ook je posts op dit forum en die van 'de buren' hebben mij nimmer het idee gegeven dat jij je gekwetst voelde. Je lijkt mij een vent die zijn mannetje wel kan staan.
Afgezien van de "handjes aan de knoppen" op dit forum, zul je vooral als persoon gemist worden. Tenminste, wél door mij. :cry:
Ik wens je alle goeds en wellicht komen we elkaar nog eens ergens tegen.
On the day I was born, the devil said: Oh shit. Competition.
Gebruikersavatar
hans01
Active Member
Active Member
Berichten: 798
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:33
Zo ja, wat voor type: FLHTCUI
Bouwjaar: 2001
Locatie: Heenweg, Westland

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door hans01 »

Zo, die is onverwacht!
Gissen heeft geen zin, zal een berg frustratie over eigenwijze forummers op de diverse fora aan ten grondslag liggen denk ik.
Wij zijn dat niet natuurlijk :mrgreen: maar bij de buren lees je in wat overgebleven quotes wel wat irritatie. Heb er hier nog niet naar gezocht

In ieder geval tot ziens Oscar, on the road of the digital highway enne, dank :thumbsup:
Ik discrimineer niet, ik heb gewoon een hekel aan iedereen
Trust me, I'm an alcoholic
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door JohnH »

Het houdt de gemoederen iig lekker bezig.
Ronald
Active Member
Active Member
Berichten: 843
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:41
Zo ja, wat voor type: Heritage Classi
Bouwjaar: 2001

Re: Scrooge is gestopt!!

Bericht door Ronald »

Kan het soms niet helemaal volgen .. :?

Wat ik wel kan volgen is dat je altijd een beetje moet opletten met wat je schrijft of doet.
Je staat soms , onbedoeld, op een paar tenen en dat kun je dit krijgen.

Jammer, ik ken hem niet zo, maar weet dat veel tenten drijven op dit soort mensen, vrijwilligers met een hoop inspanningen.
Allemaal liefdewerk oud papier.
Daar moet je dus extra netjes mee om gaan. :respect1:
Zo simpel is dat.
Plaats reactie