~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Twincamblok voor Touring vanaf 99

Als je gevonden hebt wat je zocht, laat het dan even weten. Verplaatsen we het hier naar toe. Hetzelfde geldt voor topics waar 3 maanden niet meer op gereageerd is.
Gebruikersavatar
Stef
Active Member
Active Member
Berichten: 4662
Lid geworden op: 01 jun 2013 13:02
Zo ja, wat voor type: FLHTC
Bouwjaar: 2003
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Stef »

nouja, ik ken er een paar (alleen van horen zeggen trouwens) die gewoon netjes afleveren wat er is afgesproken. Bikehospitaal en Laseur zijn gewoon goed van wat ik heb gehoord. Oh ja, HD Hutten bijna vergeten. Van wat ik van deze 3 heb gehoord zou ik daar zo mijn blok laten reviseren.
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60340
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Gerry »

Het is ook maar een grapje Steff
maar lees hier maar is in een paar stille diensten .. het is niet snel goed hoor .. http://motorvitamine.eu/www.motorvitamine/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Stef
Active Member
Active Member
Berichten: 4662
Lid geworden op: 01 jun 2013 13:02
Zo ja, wat voor type: FLHTC
Bouwjaar: 2003
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Stef »

Gerry schreef:Het is ook maar een grapje Steff
maar lees hier maar is in een paar stille diensten .. het is niet snel goed hoor .. http://motorvitamine.eu/www.motorvitamine/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
heb net al ff zitten loeren Ger, tja, je zal toch iemand moeten vertrouwen als je het niet zelf kunt. Ik heb als bv ook wat mindere ervaringen gehad met hd-point, rijd je terug met je fiets na de 1e servicebeurt (was op de XR) en voordat ik thuiskwam hing de uitlaat los :shock: , blijkbaar vergeten om de boel vast te zetten. Slordig maar kan een keer gebeuren natuurlijk. Wel zaak om erachteraan te bellen en de monteur op zijn flikker te geven. Maar evengoed laat ik hun de electra nu doen, de positieve dingen aldaar wegen mijn inziens niet op tegen de enkele keer dat ik dingen liever anders had gezien.
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door trappertje63 »

fxs81 schreef:
Gerry schreef:Het is ook maar een grapje Steff
maar lees hier maar is in een paar stille diensten .. het is niet snel goed hoor .. http://motorvitamine.eu/www.motorvitamine/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
heb net al ff zitten loeren Ger, tja, je zal toch iemand moeten vertrouwen als je het niet zelf kunt. Ik heb als bv ook wat mindere ervaringen gehad met hd-point, rijd je terug met je fiets na de 1e servicebeurt (was op de XR) en voordat ik thuiskwam hing de uitlaat los :shock: , blijkbaar vergeten om de boel vast te zetten. Slordig maar kan een keer gebeuren natuurlijk. Wel zaak om erachteraan te bellen en de monteur op zijn flikker te geven. Maar evengoed laat ik hun de electra nu doen, de positieve dingen aldaar wegen mijn inziens niet op tegen de enkele keer dat ik dingen liever anders had gezien.
Soms moet je op vitamine je door ellendig lange verhalen door vreten Stef. Maar voor een techneut is er altijd wel info uit te halen :giveup:
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Marcel de B
Forum Member
Forum Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jun 2013 20:55

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Marcel de B »

Schurk schreef:[
Ik heb begrepen dat er sinds 20?? ook Toringtonlagers gemonteerd worden i.p.v. Timken, dat schenen niet zulke beste te zijn, hebben het bij mij nog lang uitgehouden met 110.000 km .... dat van die slingering heeft Marcel me al eens uitgelegd .....
nokkenaslagers zijn nooit van timken geweest, krukas lagers aan linkerzijde in carter wel en die zijn goed.
nokkenaslagers zijn origineel van INA gekooid naaldlager (crap) en moeten vervangen worden voor Torrington vol naaldlager

na 110.000 km zou ik de krukas niet terug zetten , buiten het feit dat het gruis overal zit is hij al flink opweg met slijtage.


tja motorvitamine..............ik zeg maar zo ik zeg maar niets
Gebruikersavatar
Schurk
Forum Member
Forum Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 jul 2013 13:30
Zo ja, wat voor type: Ultra
Bouwjaar: 2014
Locatie: 010

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Schurk »

Marcel de B schreef:
Schurk schreef:[
Ik heb begrepen dat er sinds 20?? ook Toringtonlagers gemonteerd worden i.p.v. Timken, dat schenen niet zulke beste te zijn, hebben het bij mij nog lang uitgehouden met 110.000 km .... dat van die slingering heeft Marcel me al eens uitgelegd .....
nokkenaslagers zijn nooit van timken geweest, krukas lagers aan linkerzijde in carter wel en die zijn goed.
nokkenaslagers zijn origineel van INA gekooid naaldlager (crap) en moeten vervangen worden voor Torrington vol naaldlager

na 110.000 km zou ik de krukas niet terug zetten , buiten het feit dat het gruis overal zit is hij al flink opweg met slijtage.


tja motorvitamine..............ik zeg maar zo ik zeg maar niets
En dat is dus ook de reden dat ik neig naar een ander blok ...... nog afgezien van het feit dat de mensen die ik vertrouw (ja jij ook :-) ) voor een evt. revisie bomvol zitten op dit moment ....
Wie met beide benen op de grond staat komt geen stap vooruit .....

If Harley made helicopters would you fly in it?
Gebruikersavatar
Schurk
Forum Member
Forum Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 jul 2013 13:30
Zo ja, wat voor type: Ultra
Bouwjaar: 2014
Locatie: 010

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Schurk »

Schurk schreef:
Marcel de B schreef:
Schurk schreef:[
Ik heb begrepen dat er sinds 20?? ook Toringtonlagers gemonteerd worden i.p.v. Timken, dat schenen niet zulke beste te zijn, hebben het bij mij nog lang uitgehouden met 110.000 km .... dat van die slingering heeft Marcel me al eens uitgelegd .....
nokkenaslagers zijn nooit van timken geweest, krukas lagers aan linkerzijde in carter wel en die zijn goed.
nokkenaslagers zijn origineel van INA gekooid naaldlager (crap) en moeten vervangen worden voor Torrington vol naaldlager

na 110.000 km zou ik de krukas niet terug zetten , buiten het feit dat het gruis overal zit is hij al flink opweg met slijtage.


tja motorvitamine..............ik zeg maar zo ik zeg maar niets
En dat is dus ook de reden dat ik neig naar een ander blok ...... nog afgezien van het feit dat de mensen die ik vertrouw (ja jij ook :-) ) voor een evt. revisie bomvol zitten op dit moment ....
Zo, tijd om dit af te sluiten .... er zit ondertussen een nieuw blok onder, de verkoper wilde het door "zijn" monteur laten monteren i.v.m. te geven garantie. Klonk niet onlogisch, dus zo gezegd zo gedaan. Helaas bleek dit een prutser dus heeft uiteindelijk een fatsoenlijke monteur de finishing touch gegeven en loopt de bike weer "normaal". Gelijk de knoop maar doorgehakt en over 3 weken gaat er een S & S setje en andere nokkenassen in compleet met Direct-link en afstelling bij Marcel. Kan ik weer een paar km vooruit :D
Wie met beide benen op de grond staat komt geen stap vooruit .....

If Harley made helicopters would you fly in it?
Gebruikersavatar
D&A
Active Member
Active Member
Berichten: 921
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:05
Zo ja, wat voor type: een donkere
Bouwjaar: 2014
Locatie: de ooit stille kempen

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door D&A »

:offtopic:
Blokkie eronderuit en vervangen door
111111.jpg
Geen boetes voor overdreven snelheid en geluidsoverlast, niet duur aan de pomp
Je moet alleen hard kunnen trappen op de snelweg 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het is niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60340
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Twincamblok voor Touring vanaf 99

Bericht door Gerry »

Schurk schreef: Zo, tijd om dit af te sluiten .... er zit ondertussen een nieuw blok onder, :D
nou lekker dat je weer kunt rijden Schurk :thumbsup:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gesloten