~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

En de Low rider is weer terug

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: En de Low rider is weer terug

Bericht door Dr.Votec »

tom schreef:
Gerry schreef:
tom schreef:er is maar een low rider en die heeft een shovel of een evoblok en werd voor het laatst gemaakt in 1985

gr tom
Dr.Votec schreef:Heb er in de 70-80 jaren twee gehad, ik ben blij dat ze de enige echte niet meer maken :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :thumbsup:
dat lag waarschijnlijk niet aan het type maar aan het blok

gr tom
Klopt, die blokken waren rampzalig, de eerste heeft meer bij Maaskant gestaan ( toenmalige importeur ) dan bij mij in de garage, de tweede was iets beter maar was godshemeltje gelukkig dat ik er altijd een Jappie naast had. Wat een rampspoed die oude dingen.

De eerste was een 1200 en de tweede een 1340 als ik me het nog goed herinner.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: En de Low rider is weer terug

Bericht door Dr.Votec »

kit schreef:nou viel best mee hoor heb 10 jaar een fxs uit 1979 gehad en hij liep altijd, lekte wel als een zeef ,trilde van alles los,remde voor geen meter,stuurde als een dweil ,maar bracht me overal heen :lol: :lol: ik mis hem wel :(
Zo te horen was het een toppertje, maar jij reed er waarschijnlijk niet een paar keer per maand mee naar duitsland :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: En de Low rider is weer terug

Bericht door Dr.Votec »

kit schreef:
Dr.Votec schreef:
kit schreef:nou viel best mee hoor heb 10 jaar een fxs uit 1979 gehad en hij liep altijd, lekte wel als een zeef ,trilde van alles los,remde voor geen meter,stuurde als een dweil ,maar bracht me overal heen :lol: :lol: ik mis hem wel :(
Zo te horen was het een toppertje, maar jij reed er waarschijnlijk niet een paar keer per maand mee naar duitsland :lol: :lol: :lol:


nee joh alleen een rondje om de kerk 8-)
Dacht ik al anders was je er niet zo enthousiast over 8-) 8-)
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
tom
Forum Member
Forum Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2014 20:16
Zo ja, wat voor type: fxsb
Bouwjaar: 1985

Re: En de Low rider is weer terug

Bericht door tom »

Dr.Votec schreef:
tom schreef:
Gerry schreef:
tom schreef:er is maar een low rider en die heeft een shovel of een evoblok en werd voor het laatst gemaakt in 1985

gr tom
Dr.Votec schreef:Heb er in de 70-80 jaren twee gehad, ik ben blij dat ze de enige echte niet meer maken :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :thumbsup:
dat lag waarschijnlijk niet aan het type maar aan het blok

gr tom
Klopt, die blokken waren rampzalig, de eerste heeft meer bij Maaskant gestaan ( toenmalige importeur ) dan bij mij in de garage, de tweede was iets beter maar was godshemeltje gelukkig dat ik er altijd een Jappie naast had. Wat een rampspoed die oude dingen.

De eerste was een 1200 en de tweede een 1340 als ik me het nog goed herinner.
heb nog nachtmerries van mijn eerste uit 82, maar hij was wel mooi (oranje zwart ).

gr tom
Rickert
Forum Member
Forum Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 11 dec 2014 10:40
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 1998
Locatie: Almere

Re: En de Low rider is weer terug

Bericht door Rickert »

De mijne is lower, kom af en toe de drempel niet eens over. :lol:
Je moet het leven niet te serieus nemen, anders wordt het kort en zwaar!
Plaats reactie