Klik op onderstaande afbeelding en "LIKE" onze FB Pagina.

Heb ik ervoor over , zie echt het nut ervan niet in om op facebook te zitten, trouwens op geeneen van die dingen.Gerry schreef:Ric/Bazz/en Ed ,, gooi alle vooroordelen is overboord ,, en kijk er gewoon is ,, jullie missen veel leuke dingen op FB
Vooroordelen??? Hoe zo dat Ger?Gerry schreef:Ric/Bazz/en Ed ,, gooi alle vooroordelen is overboord ,, en kijk er gewoon is ,, jullie missen veel leuke dingen op FB
Nou dat hebben veel mensen die niet op FB zitten,, maar het is best wel leuk hoorRico schreef:Vooroordelen??? Hoe zo dat Ger?Gerry schreef:Ric/Bazz/en Ed ,, gooi alle vooroordelen is overboord ,, en kijk er gewoon is ,, jullie missen veel leuke dingen op FB
Dat zinnetje kon ik ook best geschreven hebbenGroningen schreef:
![]()
Ik ben gewoon Old School op dit gebied, heb ook geen smart foon, vaginator, air bags in de auto, bloe toet etc.
Mijn motor heeft BJ '89 en toen hadden ze dat niet, tijd staat dus een beetje stil
![]()
Nou ja wees dan consequent, en doe dan helemaal niet mee met internet email enz ,, dan snap ik het nogbazz schreef:Dat zinnetje kon ik ook best geschreven hebbenGroningen schreef:
![]()
Ik ben gewoon Old School op dit gebied, heb ook geen smart foon, vaginator, air bags in de auto, bloe toet etc.
Mijn motor heeft BJ '89 en toen hadden ze dat niet, tijd staat dus een beetje stil
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik niet met je eens gerry,Gerry schreef:Nou ja wees dan consequent, en doe dan helemaal niet mee met internet email enz ,, dan snap ik het nogbazz schreef:Dat zinnetje kon ik ook best geschreven hebbenGroningen schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat doen jullie allemaal wel ,, maar facebook is dan te modern ?????
Nou ja kijk maar,, haha ik heb er geen aandelen in hahaha