@Rico, ik neem aan dat je op FB zit.
Er is een mogelijkheid om een FB community page te hebben, die alleen open is voor "leden" (je moet dus uitgenodigd worden of je aanmelden).
Je kan dus dan je verhaal, je foto, je filmpje, makkelijk "sharen" en deze komt dus in de tijdlijn te staan.
Abboneer je je op deze pagina, dan komt die foto, filpje etc, ook in jouw eigen tijdlijn te staan, zodat je eigen vrienden, kennisen en familie dit kunnen volgen.
Er is de mogelijkheid om agenda punten en mededelingen vast te pinnen, dus die blijven bovenaan staan.
Afgelopen zondag hebben we dat, wat Gerry het "whapp" ritje noemde, ook op FB gezet.
De reacties zijn leuk en mensen die ik in mijn eigen vriendenkring heb, kunnen dat dus gewoon ook zien.
Maar ook die van Gerry, of Tommy en Jeffry.
Ik wil absoluut op geen enkele manier dit Forum te kort doen, echter, gewoon even leuk een paar foto's neerzetten en delen, kan sneller --> FB dus. En dan hoeft er dus ook niet voor elk dingetje een Forum Topic te worden geopend. Die 80 pagina's met gelul opleverd... het kost me soms dagen om bij te blijven
Maar dit terzijde,
king cruise FB is een mooi voorbeeld
Het is ook mogelijk ook deze "feed" in dit forum te integreren. Zodat mensen die geen FB account hebben, deze posts kunnen volgen.