~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Wegens omstandigheden zeer mooie Softail aangeboden. Ik heb deze in 2013 gekocht en mee met vakantie geweest naar Frankrijk.

De motorfiets heeft 2 gezichten, zonder alle tourgear een stoere fiets en met alle spullen er op een nette en praktische toerfiets.

Motor rijdt geweldig en als een echte Harley. Onderstaande zit bij de aanschaf (meeste in 2013 aangeschaft):
- Garmin Zumo 660 navigatiesysteem met chrome houder op het stuur
- Verwijderbare windscherm
- Verwijderbare ledere Softail Deluxe tour-pack
- Verwijderbare sisy
- Verwijderbare saddlebags
- Schreamin Eagle uitlaat
- Aangepast motormanagement (behorende bij de uitlaat)
- Stage 1 airfilter
- Chrome passenger floorboards
- HD acc. handvatten
- Chrome engine guard (valbeugel)
- Highway steps

Wil je dus een complete en mooie (in 2013 geheel gespoten door HD dealer Den Haag) Vivid Black HD kopen bel mij dan voor een bezichtiging. Als je in de markt voor een HD bent dan is dit echt een nette fiets. De oranje reflectoren zijn van de voorpoten afgehaald.

De laatste foto is van HCS motorcycles waar deze in consignatie staat.

Groet
John
Voor de foto's: http://link.marktplaats.nl/m840157405" onclick="window.open(this.href);return false;
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Bart »

Echt waar???
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Rico »

Jammer dat je m wegdoet, mooie bike hoor. :thumbsup:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Bart »

Zonde John, je was er zo blij mee......
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Nog steeds, dubbele hernia gooit roet in het eten. Ik kan gewoon niet langer dan 10 min. achter elkaar op deze fiets zitten. Wilde weer met vakantie gaan met de HD. Maar in me/juni werd langzaam duidelijk dat de hernia te erg doorkwam en lange ritten niet meer kunnen. Met een klote gevoel dus afscheid nemen van deze hobby.
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Scrooge »

Kan je de hernia niet aanpakken? Ik rij ook rond met een dubbele hernia; op de Harley (StreetBob) geen probleem. Als ik in een groep rij, krijg ik commentaar waarom ik niet stop voor een peukenpauze :mrgreen: . En volgens mij rijden er meer rond met rugproblemen.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Heppie »

Ik rij al 25 jaar rond met een dubbele hernia,geloof mij er komt een tijd dat je het lekker gaat vinden,als je dan een goeie dag hebt mis je hem gewoon :lol:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Nare is dat een operatie in mijn geval riskant schijnt te zijn. L4/L5 zijn op een nare manier van elkaar verschoven.

Vanaf mei/juni loop ik al te stakkeren wat mijn rug betreft. Heb alles al geprobeerd, zadels, gordels etc. Na 10/15 min. kan ik me niet meer verzitten en verlies ik controle over mijn linkerbeen. Kutgevoel kan ik je zeggen, maar als je hernia hebt zal je exact weten hoe dat valt.

Aangezien ik het alleen met rijden op een HD heb (heb ook proefrit gemaakt op Roadking, helaas geen succes) is het mij het risico niet waard (uiteindelijk, na een paar maanden over nadenken) om daar voor te opereren. Werk veel op bouwplaatsen en daar begin ik ook langzaam last te krijgen door het ongelijke terrein en zwaardere/stuggere werkschoenen. Nu ik weken niet gereden heb gaat het wel steeds beter. Was voor mij een bevestiging om toch maar te koop te zetten. Ook al is het nu een rotperiode na de zomer.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Heppie »

[quote="JohnH"]Nare is dat een operatie in mijn geval riskant schijnt te zijn. L4/L5 zijn op een nare manier van elkaar verschoven.

Vanaf mei/juni loop ik al te stakkeren wat mijn rug betreft. Heb alles al geprobeerd, zadels, gordels etc. Na 10/15 min. kan ik me niet meer verzitten en verlies ik controle over mijn linkerbeen. Kutgevoel kan ik je zeggen, maar als je hernia hebt zal je exact weten hoe dat valt.

Geloof mij,ik precies hetzelfde maar het gaat over,ik had pijn in mijn hele linker voet tot in mijn tenen ,heb daar in de tijd nog 6 weken in het zh plat voor moeten liggen.
Zelfs geen kussen,vreten,schijten en zeiken in bed ik voelde me net een zwijn,gelukkig is dat niet meer gewoon proberen te bewegen en ik had baat bij een chiropractor.
Nu loop ik af en toe na veel drukte of verkeerde houding nog wel eens te kutten,maar echt slijt.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Ik ben nu 43 en heb het al vanaf mijn 15e. Loop er helaas al lang genoeg mee om te kunnen inschatten hoe het zich ontwikkelt. Ik wil er dadelijk niet achter te komen dat ik teveel geforceerd heb en beperkt ben ik werk o.i.d. Dan ben ik veel verder van huis. Ben ook al vrij vroeg gestopt met voetballen en dat deed ik erg graag, juist omdat het dan erger werd door de weeks. Chiro en al die andere ellende dat zich medische wereld noemt al langs gehad. En had die kneus vanaf mijn 15e (cross ongelukje) mij goed behandeld dan was ik nu nog blij ei. Daarna de groei ingegaan met alle gevolgen van dien.

Ik waardeer je manier om mij te overtuigen en daarmee te helpen mijn hobby te behouden. Maar ik heb het al sinds juni uitgesteld. Nu eindelijk knoop doorgehakt. Zijn wel wat avondjes met drank (dan functioneer ik het beste) over heen gegaan. Met motorrijden vind ik het gewoon tricky. Mijn linkerbeen neerzetten gaat niet. Ik moet rechts afstappen (dat is echt een raar gevoel als je links gewend bent), want links doet helemaal niet meer mee. Tenminste, niet controleerbaar. Moet er niet aan denken dat ik een keer dat gummibeen nodig heb met motorrijden.
Gesloten