~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Heppie »

Nou vervelend .
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Idd, thenx anyway.
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door Scrooge »

JohnH schreef:Nare is dat een operatie in mijn geval riskant schijnt te zijn. L4/L5 zijn op een nare manier van elkaar verschoven.
Elke hernia operatie, sterker elke operatie in de buurt van je rugwervel is riskant. Opereren doen ze sws bijna niet meer; medisch onderzoek heeft aangetoond dat de kans op herhaling aanzienlijk is en de resultaten op langere termijn gelijk zijn aan de juiste therapie zonder de dure en risicovolle operatie. Volgens mij was Ernest vorig jaar ook enige tijd uit de roulatie, maar ook die rijdt zijn kilometers weer.

Sterkte er mee, je moet lekker doen wat jou het beste lijkt ;)
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
gewoonrobert
Active Member
Active Member
Berichten: 2120
Lid geworden op: 06 apr 2012 15:54

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door gewoonrobert »

Ook gewoonrobert 42 lentes kampt met Hernia klachten (rugpatient vanaf mijn 16e) , 2 en half jaar geleden kon ik niet meer lopen dus ik weet wat pijn en Hernia is, de Harley had ik toen op gegeven ik dacht daar kom ik nooit weer op maar mede dankzij Fysius rugexperts ben ik onder begeleiding van de therapeut weer op de motor gekomen. Een rugprotectie die mountainbikers wel dragen hielp mij om de ruggewervel goed recht te houden en nu gebruik ik tijdens het rijden een niergordel die strak om mijn lijf zit. Soms heb ik er behoorlijk last van en dat is dan ook vaak de hoofdzaak dat ik sommige ritjes niet meedoe gewoon omdat het even niet kan. Maar net wat Heppie zegt soms heb je een goeie dag en dan mis je het gevoel haast ook nog :D
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Dank heren. Ms trek ik te vroeg conclusies, maar dat linkerbeen voelt (geen gevoel eigenlijk) mij gewoon te link op de fiets. Buiten de pijn in de rug. Diclofonac is mijn grote vrind. Daar zou mee te leven kunnen zijn. Alleen de dag erna, soms nog een dag langer is het mij gewoon niet waard om bijna niet te kunnen lopen.

Voorlopig gaat ie de deur uit, mits animo natuurlijk. Later zien we dan wel weer.

@Scrooge: exact wat de doctoren ook zeggen. Volledig herstel is niet mogelijk. Door de slechte behandeling uit mijn pubertijd is mijn heup lichtelijk scheef gegroeid. Daar is sws niets meer aan te doen en maakt hernia operatie onzinnig.
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Thenx Ernest, was idd een lastige beslissing. Vandaar ook dat het wat langer duurde. Iedere keer weer proberen en dan 2 dagen slecht lopen en slapen breekt me gewoon op. Buiten het nare gevoel dat dat gummibeen onbetrouwbaar reageert als ik deze nodig heb.
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

Thenx H-dog voor je verhaal. Ik denk er ook zo over. Mijn belemmering zit meer in het feit dat mijn linkerbeen helemaal niet meer mee doet. Dat vind ik tricky. Verder heb ik ook dagen na een rit lang last met lopen (ook uitval). En dat is in mijn werk niet te doen. Thuiszitten is geen optie.

Ik ben vandaag naar Zandvoort gegaan. Historic GP gekeken. Ritje van ca 40 min. Dat moet ik nu dan bekopen. Op Zandvoort zelf weinig last ondervonden behalve stijf in de rug. Maar de terugweg was een drama. Paar keer onderweg gestopt om de rug te laten rusten. Op een of andere rare manier kan ik de rug goed bol maken en zo de rug rekken. Maar dat is ook bijna de zitpositie op een Harley. Dat begrijp ik niet. Ook de chiro niet. Eigenlijk heeft de zitpositie op de HD de ideale hoek om zenuwen met rust te kunnen laten. Waarom het dan bij mij het ergst is is een raadsel. Na het rijden gaat staan niet, mede omdat mijn linkerstok niet meewerkt. Als een invalide sta ik dan te stumperen naast de fiets. Moet er ook niet aan denken een linkerbochtje stapvoets te nemen en dan mijn linkerbeen nodig te hebben. Kan altijd gebeuren dat je ff steun nodig hebt omdat je iets verkeerd inschat, als dat bij mij gebeurt dan wordt het pas echt lachen voor omstanders. Die denken dan dat ik een zijspan gewend ben.

De beslissing die ik, eindelijk, heb genomen ging niet over één nacht ijs. Ik vind het rijden op de HB subliem (heb meerdere fietsen gehad, maar deze is wel echt helemaal raak), geeft ontspannen en ik geniet echt van zo'n mooie fiets. Want ik vind het echt een nette en mooie fiets, helemaal mijn smaak. Maar nu kan ik niet zitten en staan. Dus lig ik en beweeg ik af en toe. Diclo en paracetamol doen de rest.
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door mr_brakke »

gewoonrobert schreef:Ook gewoonrobert 42 lentes kampt met Hernia klachten (rugpatient vanaf mijn 16e) , 2 en half jaar geleden kon ik niet meer lopen dus ik weet wat pijn en Hernia is, de Harley had ik toen op gegeven ik dacht daar kom ik nooit weer op maar mede dankzij Fysius rugexperts ben ik onder begeleiding van de therapeut weer op de motor gekomen. Een rugprotectie die mountainbikers wel dragen hielp mij om de ruggewervel goed recht te houden en nu gebruik ik tijdens het rijden een niergordel die strak om mijn lijf zit. Soms heb ik er behoorlijk last van en dat is dan ook vaak de hoofdzaak dat ik sommige ritjes niet meedoe gewoon omdat het even niet kan. Maar net wat Heppie zegt soms heb je een goeie dag en dan mis je het gevoel haast ook nog :D
43 lentes Robert... :geek: :mrgreen:
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
JohnH
Forum Member
Forum Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:19
Zo ja, wat voor type: nog niet
Locatie: Den Haag

Re: Te Koop Softail Deluxe met veel accessoires

Bericht door JohnH »

gefeliciteerd Robert :clap:
Gesloten