~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
(zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje
-
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
- Bouwjaar: 2001
- Contacteer:
Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje
Neuzelneuzelneuzel 

Some people are alive only because it's illegal to kill them.
- Heppie
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
- Bouwjaar: 21
Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje
Ga gotverdomme tegen je patiënten lopen zieken en laat ons met rust,hier kan ik niet tegenGoldenHands schreef:Tja. Het is soms best moeilijk als je opbouwende kritiek niet kan handelen . Ik blijf het jammer vinden dat het dan stoer wordt gevonden elkaar af te zeiken. Kennelijk toch wat gemist in je jeugd dan ? [emoji1][emoji1][emoji1] Prima als je het doet moet je niet gaan zitten janken als de bal keihard terugkomt .

Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
- Gerry
- Moderator
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
nou er zullen er nog wel een paar zijn die dat talpa gebruiken,, maar jij bent de eerste die gaat zeiken over dat plaatjeGoldenHands schreef:Tja. Het is soms best moeilijk als je opbouwende kritiek niet kan handelen . Ik blijf het jammer vinden dat het dan stoer wordt gevonden elkaar af te zeiken. Kennelijk toch wat gemist in je jeugd dan ? [emoji1][emoji1][emoji1] Prima als je het doet moet je niet gaan zitten janken als de bal keihard terugkomt .

- Gerry
- Moderator
- Contacteer:
Kom je woensdag wel Andy,, of zit je in de winter stop
Je kan je er ook voor laten behandelen HeppieHeppie schreef:Ga gotverdomme tegen je patiënten lopen zieken en laat ons met rust,hier kan ik niet tegen :alarm: :alarm:GoldenHands schreef:Tja. Het is soms best moeilijk als je opbouwende kritiek niet kan handelen . Ik blijf het jammer vinden dat het dan stoer wordt gevonden elkaar af te zeiken. Kennelijk toch wat gemist in je jeugd dan ? [emoji1][emoji1][emoji1] Prima als je het doet moet je niet gaan zitten janken als de bal keihard terugkomt .
Nee woensdag gaat echt niet lukken. En overigens heb ik mijn HD niet in de winterstop...Gerry schreef:Kom je woensdag wel Andy,, of zit je in de winter stop
- Gerry
- Moderator
- Contacteer:
GoldenHands schreef:Nee woensdag gaat echt niet lukken. En overigens heb ik mijn HD niet in de winterstop...Gerry schreef:Kom je woensdag wel Andy,, of zit je in de winter stop
je quote's doen het niet, legt dat nou ook aan talpa of aan die EI-phone
- Gipsie
- Active Member
- Zo ja, wat voor type: Lowtail
- Bouwjaar: 92
Hier wel hoor.imageshack.com/v2/15/01/06/1e72531c43034d4fd9339b434ffaad0e.jpg)
.imageshack.com/v2/15/01/06/1e72531c43034d4fd9339b434ffaad0e.jpg)
,,En,, Ik smeer um
.imageshack.com/v2/15/01/06/18736d14e76ca9ead9e99c9f187932b5.jpg)
Bij Heppie doet ie het ook niet hoor... Waarschijnlijk de IOS ... Of het script van jullie forum instellingen...
- Gerry
- Moderator
- Contacteer:
ja hepp heeft ook een Iphone, maar geen talpa, dan zal het daar wel een leggen .GoldenHands schreef:![]()
Bij Heppie doet ie het ook niet hoor... Waarschijnlijk de IOS ... Of het script van jullie forum instellingen...
Nou Frank (KnarfZ) heeft zijn best gedaan
ik denk niet dat we het hele forum gaan Updaten , om een foto bij talpa te veranderen .. dus je zal het met een audi moeten doen
ik gooi hem op slot
knarfz schreef:Ben bang dat je dan toch even geduld moet hebben.
Het lijkt erop dat ik dan eerst een update moet uitvoeren op het forum zelf om dit werkend te krijgen.