~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

OIT gaat sluiten

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Gerry »

Xander schreef:. ik hoop dat Harley wat succes gaat hebben met de nieuwe 500 / 750 anders gaat het moeilijk zijn om de nieuwere generaties aan zich te binden.
Nou die zijn er al ruim een jaar ,, Heb jij er al 1 zien rijden onderweg ,,, ik niet .

zie ze L en R overjarig en onder de prijs te koop staan omdat ze er niet vanaf komen
http://link.marktplaats.nl/m1011311380" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Homer
Active Member
Active Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 18 jun 2013 21:30
Zo ja, wat voor type: FLHTCUI
Bouwjaar: 2003
Locatie: Kruikenstad

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Homer »

Kan het wel begrijpen, je hebt maar een gezondheid, en daar moet je zuinig/goed mee omgaan. Maar om dan je zaak te sluiten vind ik nogal heftig hoor. Ikzelf zou een goede vervanger zoeken/aannemen en zelf geleidelijk alles los laten, blijven de euros toch binnen komen, de zaak bestaat al niets voor niets vanaf '78.

Ik lees het op mijn manier , en Jan Kennis zelf stopt, en OIT draait door, alleen moet er nog iemand komen die het over wil nemen, al met al een vreemd bericht, en misschien is dit wel een advertentie voor de hoop dat een overname kandidaat zich meld onder de klanten van OIT , er zijn wel enkelingen die genoeg vermogend zijn om de toko over te nemen.

Hopen er het beste maar van, zou me niets verbazen dat van de Velden zich meldt. ;)
Homer groet u !
Xander
Active Member
Active Member
Berichten: 2235
Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
Zo ja, wat voor type: FLSTB S
Bouwjaar: 2015
Locatie: 020

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Xander »

Gerry schreef:
Xander schreef:. ik hoop dat Harley wat succes gaat hebben met de nieuwe 500 / 750 anders gaat het moeilijk zijn om de nieuwere generaties aan zich te binden.
Nou die zijn er al ruim een jaar ,, Heb jij er al 1 zien rijden onderweg ,,, ik niet .

zie ze L en R overjarig en onder de prijs te koop staan omdat ze er niet vanaf komen
http://link.marktplaats.nl/m1011311380" onclick="window.open(this.href);return false;
Precies... Voor een beetje meer heb je n Iron en dat is nog steeds de mooiste HD binnen t budget en wanneer je geen chroom wilt...
Member of the SMOKING PISTONS MTC
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Gerry »

Misschien moesten ze ook wel verplicht naar een nieuw Pand ,, (of zo)
ze willen toch zo veel mogelijk het zelfde aangezicht ???
Dat is bij de BMW dealers ook het geval geweest ,, ( ik weet het van ,,Harry Meijer en De Jong in Alphen)
die hadden er ook geen trek in,, maar ze konden kiezen ,, nieuw pand of dealerschap kwijt..
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Gerry »

Xander schreef: Precies... Voor een beetje meer heb je n Iron en dat is nog steeds de mooiste HD binnen t budget en wanneer je geen chroom wilt...
Nou, ik begrijp die het street 750 eerlijk gezegd niet
Die V-rod dingen loopt al voor geen meter,, en dan komen ze met een hoop tamtam met een baby V-rodje Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Rico »

Zowel die 500 als die 750 zien er toch ook niet uit zeg :huilzwaai:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
ghostrider666
Forum Member
Forum Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:35
Zo ja, wat voor type: nrs
Bouwjaar: 2010
Locatie: ravels

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door ghostrider666 »

Gerry schreef:
Xander schreef: Precies... Voor een beetje meer heb je n Iron en dat is nog steeds de mooiste HD binnen t budget en wanneer je geen chroom wilt...
Nou, ik begrijp die het street 750 eerlijk gezegd niet
Die V-rod dingen loopt al voor geen meter,, en dan komen ze met een hoop tamtam met een baby V-rodje Afbeelding

ge ziet er toch genoeg rijden van die v-rods
en persoonlijk rijden die dingen wel goe :mrgreen:
het leven is als een lul :hard en soms te kort
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Gerry »

Emiel ik zeg geen kwaad woord over hoe ze rijden,, maar het is geen verkoop succes
ze zijn er vanaf +- 2002 en als ik (in elk geval hier in NL) zie hoe weinig ik er onderweg tegen kom,, dan kom ik tot die conclusie.
bij de dealers staan er altijd div,, maar onderweg zie ik er maar heel af en toe een..
Luuk en dorien rijden al jaren met dat ding, maar verder zie ik er van de forum jongens ook nergens meer een
(en jou zie ik nooit haha)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ghostrider666
Forum Member
Forum Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:35
Zo ja, wat voor type: nrs
Bouwjaar: 2010
Locatie: ravels

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door ghostrider666 »

Gerry schreef:Emiel ik zeg geen kwaad woord over hoe ze rijden,, maar het is geen verkoop succes
ze zijn er vanaf +- 2002 en als ik (in elk geval hier in NL) zie hoe weinig ik er onderweg tegen kom,, dan kom ik tot die conclusie.
bij de dealers staan er altijd div,, maar onderweg zie ik er maar heel af en toe een..
Luuk en dorien rijden al jaren met dat ding, maar verder zie ik er van de forum jongens ook nergens meer een
(en jou zie ik nooit haha)
ben altijd hard aan het werk :lol: ,maar als men hier iets organiseerd :toppie: heb ik dikwijls ook iets te doen
maar persoonlijk zie ik er wel veel rijden ,is precies van zoals je een bepaald type auto koopt da je zelf niet veel ziet en plots als je er mee rijdt er wel van rondrijden
maar da van oit heeft dat ook niet er mee te maken dat men moet vergroten en op deze lokatie niet mag van stad breda veghel heeft een paar vacatures openstaan
het leven is als een lul :hard en soms te kort
Gebruikersavatar
Rocker
Forum Member
Forum Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:04
Zo ja, wat voor type: Softail Rocker
Bouwjaar: 2009
Contacteer:

Re: OIT gaat sluiten

Bericht door Rocker »

Afgelopen zaterdag nog bij OIT geweest.
Had nog een kadobon liggen en moest toch in Breda zijn.

Er is helaas geen overname kandidaat.
Die moet meteen naar ander pand en alles in nieuwe HD stijl inrichten. Jan heeft dit altijd tegen kunnen houden. Was zijn toko en hij bepaalde inrichting zelf.
Personeel is nog steeds erg gemotiveerd.
Hoop dat ze iemand vinden.
Lets rock the road!!
Ride a black Harley Davidson Rocker
http://rocker-rides.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie