~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Vraag over registeren

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
Plaats reactie
Master MG
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2017 20:35
Zo ja, wat voor type: Street Glide
Bouwjaar: 2015

Vraag over registeren

Bericht door Master MG »

Beste,
na het diverse keren proberen een manual in te kijken in de schema's deelgroep op dit forum zie ik steeds staat dat je moet geregistreerd zijn.
Als ik dan bovenaan kijk zie ik mezelf ingelogd staan, maar toch komt er steeds terug op het scherm dat je moet geregistreerd zijn om dat deel van het forum te kunnen inkijken.
Ikheb reeds op registreren, of hoe registreren gezocht, maar kom niets tegen die ik zou moeten doen.
iemand een idee wat er dus mis gaat ?
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: Vraag over registeren

Bericht door Propper »

Master MG schreef:Beste,
na het diverse keren proberen een manual in te kijken in de schema's deelgroep op dit forum zie ik steeds staat dat je moet geregistreerd zijn.
Als ik dan bovenaan kijk zie ik mezelf ingelogd staan, maar toch komt er steeds terug op het scherm dat je moet geregistreerd zijn om dat deel van het forum te kunnen inkijken.
Ikheb reeds op registreren, of hoe registreren gezocht, maar kom niets tegen die ik zou moeten doen.
iemand een idee wat er dus mis gaat ?
Heb even voor je gekeken en je forumrechten/permissies gecontroleerd, hier is verder niets mee aan het handje!
Ook even ingelogd via je account en het forum bezocht, kan gewoon alle beschikbare manuals bekijken en downloaden......

Dus ff weer proberen, mocht het niet lukken dan hoor ik graag van je! Suc6 :thumbsup:
Master MG
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2017 20:35
Zo ja, wat voor type: Street Glide
Bouwjaar: 2015

Re: Vraag over registeren

Bericht door Master MG »

THX, zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, mocht het toch nog niet lukken, dan hoor je me wel :D
Plaats reactie