~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

,,Corona,,

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Barny schreef: 04 jan 2021 21:43 onderzoek cijfers zeggen iets anders

https://nos.nl/collectie/13850/artikel/ ... werken-mee


Barny
Welk onderzoek en welke cijfers, die van de media?
Natuurlijk schrijven ze dat, wat had je gedacht?
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
rene79shovel
Forum Member
Forum Member
Berichten: 437
Lid geworden op: 21 nov 2020 13:42
Zo ja, wat voor type: shovel
Bouwjaar: 1979

Re: ,,Corona,,

Bericht door rene79shovel »

barney , dat komt omdat de veel mensen het niet vertrouwen omdat het virus zo nieuw is en waar jij het over hebt wordt al jaren gebruikt
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

rene79shovel schreef: 05 jan 2021 06:42 barney , dat komt omdat de veel mensen het niet vertrouwen omdat het virus zo nieuw is en waar jij het over hebt wordt al jaren gebruikt
Precies.. :toppie:

En die Pfizer troep, moet op min 80 bewaard en vervoerd worden, want onder de min 80 is het na 3 dagen niet meer goed;;
en daar heb ik vooral geen vertrouwen in, want ze kunnen hier in NL nog geen Ola ijsje op de juiste temperatuur bewaren..
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Als je de moeite hebt genomen om naar het filmpje wat ik gister hebt geplaatst te luisteren raad ik je aan naar het vervolg te luisteren voor je er een oordeel over geeft.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Barny
Forum Member
Forum Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 nov 2019 09:00
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2006

Re: ,,Corona,,

Bericht door Barny »

bazz schreef: 05 jan 2021 00:44
Barny schreef: 04 jan 2021 21:43 onderzoek cijfers zeggen iets anders

https://nos.nl/collectie/13850/artikel/ ... werken-mee


Barny
Welk onderzoek en welke cijfers, die van de media?
Natuurlijk schrijven ze dat, wat had je gedacht?
als je op de linkies gedruk had die er in staan had je kunnen weten waar de onderzoeken vandaan komen,,,,,,
rene79shovel schreef: 05 jan 2021 06:42 barney , dat komt omdat de veel mensen het niet vertrouwen omdat het virus zo nieuw is en waar jij het over hebt wordt al jaren gebruikt
het virus is gewoon van de zelfde familie als er al eeuwen in de wereld rondspookt, daar word al continu 20 jaar onderzoek naar gedaan,,,,,
had je kunnen weten als je leest wat de mensen schrijven die er wel voor geleerd hebben ipv alle zogenaamde deskundigen op div flora en schreeuwers in de politiek
Gerry schreef: 05 jan 2021 07:07
rene79shovel schreef: 05 jan 2021 06:42 barney , dat komt omdat de veel mensen het niet vertrouwen omdat het virus zo nieuw is en waar jij het over hebt wordt al jaren gebruikt
Precies.. :toppie:

En die Pfizer troep, moet op min 80 bewaard en vervoerd worden, want onder de min 80 is het na 3 dagen niet meer goed;;
en daar heb ik vooral geen vertrouwen in, wan ze kunnen hier in NL nog geen Ola ijsje op de juiste temperatuur bewaren..
er zijn een hoop medicijnen die met een speciale temperatuur door heel Europa vervoerd moeten worden,
met een max verschil van .2 graad, anders word het afgekeurd
4 tot 6 temp censoren per colli die continu monitoren, max 2 colli per wagen, vanwege de verzekering niet meer dan 1 miljoen vergoed

eigenlijk heb je geen vertrouwen in de gezondheidszorg, ben ik toch benieuwd wat jij gaat doen als je bijvoorbeeld een arm breekt,
daar gaat veel vaker wat fout (zelf dan maar een spalkje zetten) ?

Barny
Laatst gewijzigd door Barny op 05 jan 2021 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

Barny schreef: 05 jan 2021 07:52 het virus is gewoon van de zelfde familie als er al eeuwen in de wereld rondspookt, daar word al 20 jaar onderzoek continu naar gedaan,,,,,
had je kunnen weten als je leest wat de mensen schrijven die er wel voor geleerd hebben ipv alle zogenaamde deskundigen op div flora en schreeuwers in de politiek
Waarom zijn ze dan met al die wetenschappers wereldwijd een jaar bezig om er een spuitje voor te maken als het allemaal zo simpel is Barny
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

Nou, als er niks tegen zit,, :roll:
Dan duurt het minimaal tot september :?
...................................................
(en geloof me, er zit altijd wel iets tegen.)

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1119591 ... vaccineerd

Ze weten al een jaar dat er een vaccinate aan komt,,
En nu moeten ze ineens van alles gaan bedenken hoe ze het vlotste kunnen gaan spuiten,,
dat gaan ze nu bedenken..
Net als die teststraten .. ook nooit goed geregeld geweest,, zo lang op schiphol nog iedereen er zo uit kan lopen zonder controle
Is het in mijn ogen, nog steeds na 1 jaar nog helemaal Kut.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Peu
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 18 jan 2020 18:10

Re: ,,Corona,,

Bericht door Peu »

Ik laat mij er niet over uit. Mijn blues band is mij heilig en nog wat andere zaken. Waar mensen recht tegenover elkaar gaan staan blijf ik mild en openminded voor andersdenkenden...Corona doet er voor mij niet toe wie ik wèl of nièt aardig (ga) vinden..en de sfeer wil ik hier niet verpesten..
Wat mij betreft horen dit soort topics en over politiek, klimaat, milieu niet thuis op dit soort fora..
Laatst gewijzigd door Peu op 05 jan 2021 08:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Ik snap die hele heisa over dat vaccin niet.
Wel of niet verplicht,wat je nog wel of niet mag met en zonder vaccinatie.
Als je gevaccineerd bent ben je toch immuun,dus mensen die het niet willen kunnen je dan toch ook niet meer besmetten,of ben ik nou gek.
Ik heb mijn keuze gemaakt en die heb ik voor mezelf gemaakt,of die goed of slecht is zal de tijd leren.
Iedereen is mij lief wat zijn of haar keuze ook is.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Barny
Forum Member
Forum Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 nov 2019 09:00
Zo ja, wat voor type: Road King
Bouwjaar: 2006

Re: ,,Corona,,

Bericht door Barny »

Gerry schreef: 05 jan 2021 07:57
Barny schreef: 05 jan 2021 07:52 het virus is gewoon van de zelfde familie als er al eeuwen in de wereld rondspookt, daar word al 20 jaar onderzoek continu naar gedaan,,,,,
had je kunnen weten als je leest wat de mensen schrijven die er wel voor geleerd hebben ipv alle zogenaamde deskundigen op div flora en schreeuwers in de politiek
Waarom zijn ze dan met al die wetenschappers wereldwijd een jaar bezig om er een spuitje voor te maken als het allemaal zo simpel is Barny
mutatie's
controle, controle,
testen, testen, testen en nog eens testen wat het beste is

Barny
Plaats reactie